نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فوتبال چگونه متولد شد؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فوتبال چگونه متولد شد؟

آخرین خبر/ فوتبال بدون‌‌شک محبوب‌‌ترین ورزش، در دسترس‌‌ترین سرگرمی و امروزه فراتر از نتایج یک صنعت پول‌‌ساز و موفق است که اولین‌‌بار در انگلستان شکل گرفت، با حضور مهندسان حوزه نفت و گاز حدود 90 سال قبل وارد ایران شد؛ به شکلش مدرنش از انگلستان به دیگر نقاط دنیا رسید و با قوانینی که تا امروز تقریباً ثابت بودند به‌‌واسطه امکانات کم و تنوع شکل اجرایش محبوب و محبوب‌‌تر شد. سریال «بازی انگلیسی» اشاره به ریشه‌‌های این ورزش دارد.

این‌‌که چه‌‌طور شکل گرفت. توسعه پیدا کرد و به‌‌مرور جهانی شد. این سریال با رویکرد تاریخی اما درامی جذاب توسط نتفلیکس تولید شده و نقدهای مثبتی از منتقدان و امتیازهای خوبی هم از کابران دریافت کرده است. اگر علاقه‌‌مند بودید در دل یک داستان جذاب درباره تاریخ فوتبال اطلاعاتی داشته باشید می‌‌توانید این سریال را از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای سریال «بازی انگلیسی» با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره