نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ترسناک‌‌ترین راه‌‌حل برای نجات بشریت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ترسناک‌‌ترین راه‌‌حل برای نجات بشریت

آخرین خبر/ ام نایت شیالامان نام آشنایی برای سینمادوستان است، کسی‌‌که 24 سال قبل با فیلم «حس ششم» به شهرت رسید، با «نشانه‌‌ها»، «دهکده»، «شکافته» و... موفقیت‌‌هایش را تکرار کرد و بیشتر از هرکسی سینمای او را نزدیک به استاد مسلم دلهره یعنی آلفرد هیچکاک می‌‌دانند. پایان بیشتر فیلم‌‌های شیالامان با یک غافلگیری ویژه همراه است و داستان‌‌های خاصی را روایت می‌‌کند که ایده‌‌هایش در هیچ فیلمی تکرار نشدند. جدیدترین فیلم او یعنی «ضربه زدن به کابین» هم یک اثر روان‌‌شناختی و خاص است که با بازی چشم‌‌نواز دیو باتیستا، نقدهای مثبتی را دریافت کرده است. همزمان با اکران جهانی می‌‌توانید این فیلم را لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی تماشا کنید. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

عجیب‌‌ترین پیشگیری از آخرالزمان

فیلم داستان مردی است که به همراه دوست و دختر خوانده‌‌اش، برای تعطیلات به یک کلبه جنگلی رفته‌‌اند. چهار نفر غریبه مرموز، با محاصره کلبه و قطع تلفن، ارتباط آن‌‌ها را با دنیای بیرون قطع می‌‌کنند و یک ادعای عجیب دارند. آن‌‌ها معتقدند آخرالزمانی سهمگین پیش‌‌روست و تنها راه نجات بشر این است که اریک، دوست و دختر خوانده‌‌اش تصمیم بگیرند یک نفر از بین آن‌‌ها کشته شود. چهار غریبه مرموز معتقدند الهاماتی به آن‌‌ها شده که گویای این وضعیت و راه پیشگیری از آن است. اریک آن‌‌ها را جدی نمی‌‌گیرد اما تصاویر تلویزیونی حاکی از شروع آخرالزمان است. تردیدهای اخلاقی، فلسفی، ترس و تکانه‌‌های روان‌‌شناسی همه با هم سراغ شخصیت‌‌ها می‌‌آیند تا با درامی تکان‌‌دهنده و متفاوت میخکوب شویم.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

خبر خوب: بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، آرشیوی کامل و به‌‌روز از بهترین فیلم و سریال‌‌های روز دنیا با دوبله‌‌های اختصاصی است که می‌‌توانید با نِت همراه، بدون نیاز به خرید اشتراک به‌‌صورت رایگان (حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود) به تماشای‌‌شان بنشینید. 

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar