نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«کوچک شدن»، کمدی درامی روان‌شناسانه درباره عمق عواطف

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«کوچک شدن»، کمدی درامی روان‌شناسانه درباره عمق عواطف

آخرین خبر/ کمدی درام ژانر دشواری است که مخاطب را دعوت می‌کند از دل روزهای سخت و اتفاقات تلخ و واقعی، راهی به سمت امید و شادی پیدا کند. مثل سریال «کوچک شدن» شاهکاری لبریز از احساسات که پلتفرم «اپل تی‌وی پلاس» با حضور ستاره‌هایی مثل هریسون فورد و جیسون سگل تولیدش کرده. سریالی که سفری است به عمق روابط انسانی. داستان سریال درباره روان‌شناسی به‌نام جیمی است که همسرش را عاشقانه دوست داشته و درست همان روز که دعوای مفصلی داشتند، همسرش در اثر تصادف فوت می‌کند. (تماشای سریال «کوچک شدن» با زیرنویس فارسی)

یک سال بعد جیمی به‌شدت افسرده است، روابطش با دخترش آلیس مختل شده و در حرفه‌اش هم با چالش جدی مواجه شده. لیز همسایه مهربان جیمی که با رفتن فرزندانش تنها شده به شدت مراقب آلیس است و همین موضوع باعث فاصله بین روابط پدر و دختری جیمی و آلیس شده. جیمی تلاش می‌کند نقشش به‌عنوان یک پدر را بازسازی کند و همزمان یک درمانگر و روان‌شناس خوب برای مراجعه‌کنندگانش باشد اما اتفاقات ریز و درشتی مدام نقشه‌های او را به تعویق می‌اندازند. سریال را می‌شود با میکس جالبی از احساسات دید، از داستان خوب، شخصیت‌پردازی حساب شده، اتمسفر گرم و دوستانه و کمدی دلنشینش لذت برد. فقط یک هشدار جدی: بعد از این سریال، تماشای درام‌های وطنی خیلی دشوار می‌شود.

>>> تماشای سریال «کوچک شدن» با زیرنویس فارسی

یادآوری و خواهش: برای ما کامنت بگذارید، بگویید دوست دارید چه فیلم و سریال‌هایی معرفی کنیم و فراموش نکنید، برای کاربرانی که از اینترنت همراه استفاده می‌کنند، تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک نیست (حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود).

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 






 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره