نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مارسل، کوچک‌ترین فیلسوف بانمک دنیا که صدف است!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مارسل، کوچک‌ترین فیلسوف بانمک دنیا که صدف است!

آخرین خبر/ گذشت آن زمانی که انیمیشن فقط برای کودکان و نوجوانان باشد. امروزه محصولاتی که با این تکنیک فیلمسازی ساخته می‌شوند، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی جهان شده‌اند. نمونه اخیرش «مارسل؛ صدف کفش به پا» که توانسته نظر مخاطبان و منتقدان را همزمان به خود جذب کند.

داستان چیست؟

«مارسل» صدفی است که همراه با مادربزرگش «کانی» در یک خانه بزرگ زندگی می‌کند. صاحب خانه که از همسرش طلاق گرفته، خانه را ترک کرده و آن را در اینترنت اجاره می‌دهد. آخرین مستاجر خانه «دین» است که یک فیلمساز آماتور است. دین که با مارسل آشنا شده، از او فیلم گرفته و در اینترنت منتشر می‌کند. به سرعت مارسل تبدیل به یک چهره معروف می‌شود. او که خانواده‌اش را در جریان جدایی صاحب خانه از دست داده، دنبال راهی برای یافتن آن‌هاست و... (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا باید ببینیم؟

مارسل در حقیقت یک فیلسوف بند انگشتی است. صدفی که جهان‌بینی‌اش از خیلی ما انسان‌ها هم فراتر است. او که یک چشم و دو پا دارد، تمام زندگی‌اش را بدون دست ولی با انگیزه و روحیه بالا می‌گذراند. در کنار کارهایش از مادربزرگش که تنها بازمانده اقوام و دوستانش است هم مراقبت می‌کند. مادربزرگی که سواد دارد، هرروز برای به دست آوردن غذا تلاش می‌کند، با حشرات حرف می‌زند و مدتی است آلزایمر گرفته و کمی از پا افتاده است. دو نفری در یک خانه بزرگ زندگی می‌کنند، غذا می‌پزند، باغبانی می‌کنند، فیلم می‌بینند، با توپ تنیس رانندگی می‌کنند و اگر از مستاجران خانه خوش‌شان بیاد، با آن‌ها معاشرت می‌کنند. مارسل سعی می‌کند به آرامی از زندگی لذت ببرد. از چرخش فصول، چیدن میوه، گردش باد در صدفش و... مارسل به ما می‌گوید که با طبیعت، محیط زیست و حیوانات مهربان باشیم، از زندگی هرچند سخت باشد لذت ببریم، از مزایای فضای مجازی استفاده کنیم، از وسایل و امکانات اطراف‌مان بیشترین بهره را ببریم، امیدمان را از دست ندهیم، قدر خانواده را بدانیم و تا آخرین حد توان‌مان برای عشق و دوستی تلاش کنیم. شاید در دقایق اول فیلم کمی کسل‌کننده باشد ولی به محض آشنا شدن بیننده با این صدف کوچولوی بانمک که با یک دوبله دلنشین بیشتر خواستنی شده، پای فیلم میخکوب می‌شویم. مراقب باشید که همزمان با خندیدن، ممکن است گاهی اشک‌تان را هم دربیاورد!

>>> تماشای فیلم « مارسل؛ صدف کفش به پا» با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره