نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سوتی‌های محبوب‌ترین سریال این‌روزهای جهان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سوتی‌های محبوب‌ترین سریال این‌روزهای جهان

آخرین خبر/ سریال جذاب «آخرین بازمانده از ما» محصول 2023 که این روزها با کسب امتیاز شگفت انگیز 9.2 از کاربران سایت IMDB آن‌هم از 228 هزار رای، توانسته عنوان محبوب‌ترین سریال در حال پخش جهان را کسب کند، به رغم داستان پرهیجان، جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و شخصیت‌پردازی عالی، از سوتی‌ها در امان نبوده و در قسمت ششم دو گاف بزرگش به‌چشم می‌آید. اولی این‌که یکی از عوامل پشت صحنه در کادر مشخص است و در دومی هم شخصیت اِلی را می‌بینیم که با اسب موردعلاقه‌اش ملاقات می‌کند اما یک دست در کادر وجود دارد که تلاش می‌کند اسب را آرام نگه‌دارد. البته چنین گاف‌هایی برای سریالی که دنیای تازه‌ای را خلق کرده و داستانش در آخرالزمان می‌گذرد عجیب نیست. اگر هنوز این سریال را ندیدید می‌توانید همزمان با پخش جهانی از شبکه HBO این سریال را با دوبله اختصاصی فارسی تماشا کنید. (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

داستانش از چه قراره؟

یک قارچ تکامل یافته عامل یک پاندمی خطرناک می‌شود، طوری که طی 20 سال، بخش زیادی از جمعیت جهان با ابتلاء به این قارچ کنترل مغزشان را از دست داده‌اند و مابقی هم مرده‌اند. در این شرایط به‌نظر می‌رسد دختری نسبت به این قارچ مصونیت بیولوژیکی دارد و آزمایش روی او می‌تواند کلید نجات بشریت از انقراض باشد. برای همین یک قاچاقچی کارکشته تلاش می‌کند این دختر را از دل دنیایی ویران، پر از آدم‌های آلوده و همین‌طور انسان‌های سالم اما وحشی، به آزمایشگاهی مخفی برساند تا دنیا را نجات دهند.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته مهم: تماشای این سریال و تمام آثار موجود در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربرانی که از نِت همراه استفاده می‌‌کنند رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک نیست. اما حجم اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. پس در بخش تنظیمات، کیفیت فیلم را پایین بیاورید و با خیال راحت فیلم و سریال‌‌های روز دنیا را با دوبله اختصاصی تماشا کنید.    

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar