نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«فارگو» و فیلم‌های دیگر، پیشنهاد امیر غفارمنش برای آخر هفته شما

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«فارگو» و فیلم‌های دیگر، پیشنهاد امیر غفارمنش برای آخر هفته شما

آخرین خبر/ امیر غفارمنش یکی از بازیگرهای پرکار کشورمان است که فیلم و سریال هم زیاد می‌بیند. بازیگر سریال  محبوب «دردسرهای عظیم» چندی پیش با سریال «خوشنام» مهمان قاب تلویزیون بود. به سراغ این بازیگر باسابقه رفتیم تا برای آخر هفته به مخاطبان آخرین خبر پیشنهاد دهد.

او درباره معیارش برای تماشای فیلم و سریال می‌گوید: «قصه و پیام در انتخاب فیلم و سریال برایم بیشتر از بازی بازیگران اهمیت دارد. خیلی عجیب است اما برای تماشای فیلم و سریال زیاد به دنبال اسم‌ها نیستم. حتی ممکن است فیلم‌ و سریال‌هایی را ببینم که اسم‌هایشان را فراموش کنم. وقتی بچه‌ها می‌پرسند اینو دیدی؟ اونو دیدی؟ تازه می‌فهمم این‌قدر قصه را دنبال کردم که فراموش کردم اسم فیلم چه چیزی بود.» در ادامه امیرغفارمنش به آخرین خبر می‌گوید: «دیدن مینی سریال فارگو Fargo به من خیلی چسبید.» (برای تماشای سریال کلیک کنید)

سریال فارگو

این مینی سریال محصول سال 2014 میلادی است که قتل‌های زنجیره‌ای سال 2006 در ایالت مینه‌سوتا و ایالت‌های اطراف آن را دستمایه قرار داده و آن‌ها را روایت می‌کند. فارگو براساس فیلمی با همین نام ساخته برادران کوئن ساخته شده و کارگردانی و فیلنامه‌نویسی این مجموعه بر عهده نوآ هاولی است. برادران کوئن تحت تأثیر فیلنامه هاولی قرار گرفتند و قبول کردند به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی همکاری کنند. سریال در 4 فصل و 41 قسمت با 4 داستان مجزا ساخته شده است. در فارگو با یک سریال معمایی، جنایی و درام روبه‌رو هستیم که به خوبی داستانش را تعریف می‌کند و تا آخر مخاطب را به دنبال خود می‌کشد. برای دیدن 4 فصل این سریال محشر با دوبله اختصاصی، روی لینک زیر کلیک کنید:

>>> لینک تماشای سریال فارگو

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:






 

 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar