نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلم مورد علاقه وودی آلن را تماشا کرده‌اید؟ 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فیلم مورد علاقه وودی آلن را تماشا کرده‌اید؟ 

آخرین خبر/ وودی آلن کارگردان صاحب سبک آمریکایی است که بارها برنده جایزه اسکار شده، داستان‌های خواندنی نوشته، فیلم‌های دیدنی ساخته و بیشتر از هرچیز به‌خاطر نوع کمدی سیاه و گاهی ابزوردش در دنیای هنر معروف است. البته چهره خاصی که طی دهه‌ها تغییری نکرده و گاهی نقش اول فیلم‌هایش بوده هم در شهرت خاص او بی‌تاثیر نبوده است. اما جالب است بدانید یکی از فیلم‌های مورد وودی آلن، اثری است تلخ از سینمای ایتالیا به‌نام «دزدان دوچرخه» شاهکاری از ویتوریو دسیکا که یکی از کلاسیک‌های برجسته تاریخ سینما است و وضعیت تلخ جامعه ایتالیا در دوران رکورد اقتصادی و گذار به دوران جدید را نشان می‌دهد. فیلم به‌لحاظ سبک رئال سینمایی و نگاهی که به زندگی اجتماعی مردم و به‌خصوص طبقه فقیر دارد اثری قابل تحسین است و همین‌که یک کارگردان صاحب سبک مثل وودی آلن، این فیلم را در ردیف آثار مورد علاقه‌اش معرفی می‌کند نشان دهنده اهمیت اثر است. تمامی سینما دوستان دنیا برای شروع به این وادی «دزدان دوچرخه» را تماشا می‌کنند تا با کلاسیک‌هایی که داستان‌گویی در آن‌ها چشمگیر و احساس قالب بود آشنا شوند. از این لینک می‌توانید این اثر شاخص را با دوبله فارسی تماشا کنید. (تماشای فیلم با دوبله فارسی)

چرا ببینیم؟

اگر به امتیاز بالای فیلم و نقدهای مثبتی که در طول تاریخ سینما نسبت به این اثر شده توجهی نداشته باشیم و حتی توصیه وودی آلن را هم کنار بگذاریم، شاهکار ویتوریا دسیکا باز هم به خودی خود و به تنهایی ارزش تماشا دارد. فیلم داستان مرد فقیری است که تنها دارایی‌اش یک دوچرخه است تا بتواند با کمک آن و از راه چسباندن اعلامیه زندگی فقیرانه خانواده‌اش را سپری کند؛ اما دوچرخه سرقت می‌شود و این ماجرا آغاز درک تازه این مرد و پسرش از زندگی است.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






   
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar