نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

یک پیشنهاد ویژه به انیمه بازها: «اینوآ»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
یک پیشنهاد ویژه به انیمه بازها: «اینوآ»

آخرین خبر/ در سرزمین قصه‌ها، پای رفاقت که به میان می‌آید، ماجراها شیرین و شنیدنی می‌شوند. «افسانه اینوآ» هم یکی از جدیدترین قصه‌های هزار و یک شب دوستی است که جدیدترین انیمه سینمایی دیار خورشید، ژاپن است؛ انیمه‌ای که بیش از همه به هواداران پروپا قرص آثار استاد میازاکی پیشنهادش می‌کنیم. در وهله دوم این انیمه مخصوص آنانی است که دلشان برای حال و هوای ژاپن قدیم در فضای انیمه معروف «شیطان‌کش» تنگ شده است. با این حال این انیمه بیش از هرکس دیگری مناسب آن‌هایی است به موسیقی راک علاقه دارند؛ راک و رقص و هیجان و از همه اصیل‌تر عشق. عشقی خاص که در میان دو شخصیت زمین تا به آسمان متفاوت شکل می‌گیرد. (برای تماشا کلیک کنید)

داستان چیست؟

اینوآ پسری است که به واسطه‌ نفرینی عمیق از بدو تولد، بدن خود را از دست داده است و اجزای تنش کاملا درهم و برهم شده‌اند و بعضا از بین رفته‌اند. او به مانند حیوانی ناطق و ترسناک است که در جامعه انسانی جایی ندارد و همه از او گریزانند. او که علاقه وافری به خواندن و رقصیدن و حضور در جشنواره‌های مختلف دارد، به واسطه هیبت ناسازگاری که دارد از رویای خود دور مانده است. از سوی دیگر شخصیت دوم را داریم؛ پسرک ظریف اندامی که در طی حادثه‌ای ناگوار هم پدر و هم بیناییش را از دست داده است. توموآری با از دست رفتن چشم‌هایش راهی معابد شده و همنشین راهبان می‌شود. او در زندگی جدید خود نوازندگی و موسیقی‌های مذهبی می‌آموزد. 
دست روزگار اینوآ و توموآری را به هم می‌رساند. دو مرد جوان با نقص‌های متعدد و در عوض توانایی‌هایی شگفت انگیز. توانایی‌هایی که برایتان نخواهیم گفت تا خودتان تماشایشان کنید و از دیدن این همه زیبایی حز کامل را ببرید. توموآری و اینواوه اولین بند و گروه موسیقی خود را تشکیل می‌دهند و با گذر زمان و همتی که به خرج می‌دهند از اسارت نواقص و تفاوت‌های خویش رها می‌شوند. انیمه موزیکال اینوآ که امسال توانست تا لیست 30 عنوان کاندید اسکار 2023 بالا بیاید، را می-توانید از لینک زیر تماشا کنید و لذت ببرید.

>>> تماشای «اینوآ» با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره