نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جشنواره رقص برای جلب توجه جفت!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جشنواره رقص برای جلب توجه جفت!

آخرین خبر/ دنیای حیوانات شگفتی‌های عجیبی دارد. دنیایی بدون کینه، سراسر زیبایی و معصومیت. مستند «رقص با پرندگان» اما جلوه متفاوت از این دنیا را پیش چشم ما به نمایش می‌گذارد که کمتر با آن مواجهه داشته‌ایم یعنی رقص پرندگان نر برای جلب توجه پرندگان ماده و رقابتی شیرین و تماشایی که بین این حیوانات زیبا وجود دارد تا بتوانند توجه یک جفت را جلب کنند. در ادامه به معرفی این مستند زیبا که با دوبله فارسی اختصاصی عرضه شده می‌پردازیم.

جشنواره رنگ‌ها و رقص‌ها

گروه مستندسازی ماه‌ها به‌ دل جنگل‌های زیبای گوشه و کنار دنیا رفته‌اند تا رقص مخلوقات زیبای خدا را در بک‌گراندی از رنگ، باران، لطافت به‌ نمایش بگذارند. مستندی که هنگام تماشایش انگار نسیم خنکی پیشانی شما را نوازش می‌دهد. بی‌دلیل نیست که به تازگی دانشمندان حوزه روان کشف کرده‌اند تماشای پرندگان و شنیدن صدای آوازشان باعث سلامت روان و رفع استرس می‌شود. وقتی این‌همه لطافت و زیبایی را ببینیم قطعاً ذهن‌مان از احساسات منفی و اتفاقات دور می‌شود. دیدن پرنده‌های نوک داسی، پرنده‌های بهشتی با پرهای زیبا و بلند، مرغ‌های 12 پر و سارهای متالیک در جنگل‌هایی دیدنی و با فیلمبرداری استثنایی که سراسر لانگ‌شات‌های بی‌نظیر است حال آدم را خوب می‌کند. موزیک متن بامزه و حال‌خوب‌کن مستند زیبایی حرکات موزون پرندگان را تکمیل می‌کند. پرندگانی که با ژست‌ها و فیگورهای جالب و گاهی بامزه در تلاشند تا زیباترین پرنده ماده را به‌ سمت خود جلب کنند. بی‌دلیل نیست که نقدهای مثبت و جوایز زیادی در جشنواره‌ها نصیب این مستند شده چون زمان زیادی صرف تهیه آن شده تا تصاویری را به‌ نمایش بگذارد که در آثار مشابه ندیده‌ایم. پلتفرم جهانی نتفلیکس پخش اختصاصی این مستند را به‌عهده داشته و با یک دوبله فارسی گرم و حرفه‌ای بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانید از لینک زیر تماشایش کنید.

>>> تماشای مستند با دوبله فارسی اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:





 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar