نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

روح بامعرفت و ماجراهای بامزه‌‌اش

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
روح بامعرفت و ماجراهای بامزه‌‌اش

آخرین خبر/ اسم کریستوفر لندون با فیلم‌‌های ترسناک و موفقی مثل 4 قسمت از «پارانرمال اکتیویتی» و 2 قسمت از «روز مرگت مبارک» عجیب شده. حالا آقای کارگردان موفق و معروف با یک اثر متفاوت برگشته به‌‌نام «ما یک روح داریم» فیلمی که مثل تمام قصه‌‌های ماورایی و ترسناک شروع می‌‌شود اما مثل آن‌‌ها ادامه پیدا نمی‌‌کند. فیلم ماجرای یک خانواده است که به یک خانه قدیمی و مرموز اسباب‌‌کشی کرده‌‌اند. کم‌کم سروکله یک روح پیدا می‌‌شود؛ اما این روح بامزه نمی‌‌تواند آدم‌‌ها را بترساند. بلکه برعکس باعث خنده آن‌‌ها می‌‌شود. ساکنین خانه که با روح رفیق شده‌‌اند تصمیم می‌‌گیرند به او کمک کنند تا بفهمد چرا و چطوری فوت کرده. یک کمدی معمایی و جالب با بازی دیوید هاربر بازیگر معروف سریال «اتفاقات عجیب» و جاهی وینتسون.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره