نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

توطئه بزرگ شیطان‌‌پرستان 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
توطئه بزرگ شیطان‌‌پرستان 

آخرین خبر/ نبرد روشنایی بت اهریمن، نیروها و طرفدارانش بخش غیرقابل کتمان سوژه‌‌های سینمایی به‌‌خصوص در ژانر وحشت بوده و هست. از کلاسیک‌‌های باشکوهی مثل «طالع نحس» و «جن‌‌گیر» که هر دو را می‌‌توانید در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر تماشا کنید، تا آثار جدیدتری که حتی شیطان را به‌‌صورت عینی و غیرنمادین به‌‌تصویر کشیده‌‌اند مثل فیلم «توطئه شیطان» که اخیراً اکران شده و در ژانر وحشت و فانتزی است و با دوبله فارسی از لینک زیر می‌‌توانید تماشایش کنید. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

سقوط شیطان به قعر جهنم

فیلم بدون معطلی با داستان اخراج شیطان شروع می‌‌شود. میکائیل شیطان را وارد دنیایی دیگر می‌‌کند و شیطان قسم یاد می‌‌کند به‌‌خاطر این موضوع، روزی دربرابر این فرشته مقرب بایستد. سال‌‌ها بعد پیروان شیطان درصدد این هستند که قدرت‌‌های او را در جهان توسعه بدهند. از سویی یک شرکت بزرگ در زمینه فناوری هم تلاش می‌‌کند با استفاده از DNA شخصیت‌‌های بزرگ، آن‌‌ها را به زمان حال بیاورد و همین موضوع باعث جنگی بزرگ بین خیر و شر می‌‌شود. چون شیطان پرستان می‌‌خواهند با کمک این فناوری کاری کنند که تاریکی بر دنیا حکومت کند. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم بیشتر از ژانر وحشت، متعلق به دنیای فانتزی‌‌ها است و تلاش می‌‌کند از دل قصه همیشگی مبارزه خیر و شر، روایتی جذاب، اکشن و امروزی خارج کند. اما طبیعتاً در فیلمی با این حجم از فانتزی، منطق خاصی هم حکم‌‌فرماست که شاید برای همه مخاطبان جذاب نباشد. پس اگر اهل این جنس سینما هستید آماده باشید که از این فیلم لذت ببرید. اما اگر درام‌‌هایی از جنس واقعیت را می‌‌پسندید شاید این فیلم برای‌‌تان رضایت‌‌بخش نباشد.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar