نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

تصادفی که به «مشاجره» باورنکردنی ختم شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تصادفی که به «مشاجره» باورنکردنی ختم شد

آخرین خبر/ زندگی شهری با سرعت و استرسش باعث شده سلامت روان همه ما دستخوش چالش‌هایی شود. دیدن آدم‌هایی که به‌خاطر یک اشتباه ساده در رانندگی با هم جروبحث می‌کنند و گاهی کار به گلاویز شدن می‌کشد متاسفانه تبدیل به یک اتفاق روزمره شده. آدم‌هایی که صبر، حوصله و گذشت ندارند. دنیای سریال‌ها، تا به‌حال یک اثر عمیق درباره این پدیده نداشته. اما سریال «مشاجره» به‌خوبی مخاطب را با تبعات خشم در لحظه آشنا می‌کند. یک کمدی سیاه و اجتماعی که بعد از تماشایش ترجیح می‌دهید در موقعیت‌های مختلف مثل رانندگی، بحث سیاسی، کری فوتبالی و... هیچ موضوعی را حیثیتی نکنید. این سریال که امتیاز بسیار بالای 8.5 را دریافت کرده؛ محصول 2023 است و می‌توانید با اینترنت تلفن‌همراه، بدون نیاز به اشتراک، با زیرنویس فارسی از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشای سریال بدون خرید اشتراک کلیک کنید)

تصادف ساده‌ای که تبعات بزرگ داشت

داستان این سریال آمریکایی درباره یک مرد از طبقه متوسط است که در کارهای ساختمانی است و یک زن پولدار. این دو نفر در یک موقعیت باورنکردنی هنگام رانندگی باهم دچار چالش می‌شوند و بعد تصمیم می‌گیرند روزگار همدیگر را سیاه کنند. سریال به زیبایی نشان می‌دهد یک خشم کور و یک تصمیم خام، چطور می‌تواند یک تباهی بزرگ به‌بار بیاورد. سریال درامی گیرا دارد که با یک کمدی سیاه و خاص درآمیخته شده و در عین‌حال که آموزنده است اما سعی نمی‌کند شعار بدهد. سریال به‌خاطر داستان متفاوت، توجه به پیچیدگی‌های روابط انسانی، درامی پرتنش و بازی‌های عالی بازیگران، نقدهای مثبتی از منتقدان و امتیاز خوبی از کاربران گرفته است. برای تماشای سریال با نت همراه به‌وسیله گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و تلویزیون هوشمند، کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> برای تماشای سریال بدون خرید اشتراک کلیک کنید

با آخرین خبر بِکوب فیلم ببینید...

تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» با نت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارد؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر از نت خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید بعد از خرید اشتراک با تخفیف ویژه، تمام آثار را با اینترنت نیم بهاء ببینید. ضمن این‌که با خرید یک اشتراک، می‌توانید همزمان با چند دستگاه به تماشای جدیدترین فیلم و سریال‌های روز دنیا بنشینید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره