نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای فردی که 13 زن را به طرز فجیعی خفه کرد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجرای فردی که 13 زن را به طرز فجیعی خفه کرد

آخرین خبر/ بین سال‌های 1962 تا 1964 میلادی، 13 زن در شهر بوستون آمریکا به طرز عجیبی بعد از آزار جنسی به قتل رسیدند. شهر در بُهت و ترس فرو رفته بود. مردم برای آن‌که از خطر پیشگیری کنند قفل‌های جدید نصب می‌کردند، سلاح در خانه نگه می‌داشتند و مدام اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کردند. این قتل‌های زنجیره‌ای هنوز هم بزرگ‌ترین، ترسناک‌ترین و مرموزترین اتفاق جنایی این شهر محسوب می‌شود که درباره آن پادکست، کتاب، مستند و... تولید شده است. مورد عجیب قتل‌ها این بود که قاتل هیچ مدرکی به‌جا نمی‌گذاشت و از طرفی طبق شواهد بدون هیچ مشکلی وارد خانه قربانیانش می‌شد. یعنی یا آن‌ها او را می‌شناختند، یا اعتمادشان را جلب می‌کرد. قتل‌ها با اعتراف مردی به نام آلبرت دسیلوا در ظاهر متوقف شد. اما دو خبرنگار زن به‌نام‌های لورتا مک لافلین و ژان کول توانستند مدارکی رو کنند که نشان می‌داد آلبرت نفر اصلی این قتل‌ها نبود. فیلم «خفه‌کننده بوستون» به کارگردانی مت راسکین و با بازی درخشان کایرا نایتلی، براساس این داستان واقعی ساخته شده و از پشت پرده این قتل‌ها در درامی جنایی پرده‌برداری می‌کند. اگر به سینمای جنایی علاقه‌مند هستید می‌توانید با اینترنت همراه، بدون نیاز به خرید اشتراک این فیلم را از این لینک تماشا کنید: برای تماشای فیلم با زیرنویس فارسی کلیک کنید.

چرا ببینیم؟

فیلم نقش محوری یک رسانه را در کشف راز قتل‌هایی زنجیره‌ای نشان می‌دهد. لورتا مک لافلین شخصیت اصلی فیلم یک زن به‌ظاهر معمولی است که در بخش سبک زندگی روزنامه کار می‌کند، اما با شجاعتی عجیب و به‌رغم رفتار دلسرد کننده سردبیرش، برای تهیه اولین گزارش جنایی‌اش به دل ماجرا می‌زند و طی یک سلسله گزارش تکان‌دهنده ابعاد این جنایت را مشخص می‌کند. فیلم پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد که ناشی از مرموز بودن این پرونده است که به‌رغم اعتراف یک نفر، هنوز به طور کامل و رسمی رمزگشایی نشده؛ اما به‌نظر می‌رسد سناریو لورتا برای نوع قتل‌ها محتمل است که با تماشای این فیلم پی به آن می‌برید.

>>> برای تماشای فیلم با زیرنویس فارسی کلیک کنید

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، فیلم، سریال و مستندهای روز جهان را با کیفیت خوب و دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. اگر هم اشتراک بخرید اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود.

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




 
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar