برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فرار از دست قاتل روانی با تماس تلفنی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فرار از دست قاتل روانی با تماس تلفنی

آخرین خبر/ تا حالا چند فیلم دیده اید که یک روانی، با دلیل یا بی دلیل به دنبال یک قربانی می افتد تا او را از بین ببرد؟ روال و فرمول این فیلم ها یکسان است و با این که می دانیم آخرش چه می شود ولی با هیجان آن را تا آخر دنبال می کنیم. هرچه فیلم در این دسته دیده اید را فراموش کنید و فیلم «دیده نشده» را ببینید!

داستان چیه؟

«سم» که یک کارمند پمپ بنزین است، تماس تصادفی از «امیلی» دریافت می‌کند که از دست یک قاتل بی‌رحم در جنگل فرار می‌کند. در ابتدا سم توجهی به این موضوع نمی کند ولی بعد متوجه می شود که موضوع جدی است. حالا سم تنها شانس امیلی برای زنده ماندن است و باید او را از دست این آدم روانی نجات دهد. ولی مشکل بیشتر از این حرف هاست؛ امیلی تقریبا نابیناست و سم باید او را به وسیله تماس ویدیویی راهنمایی کند. در این بین مشکلاتی برای تماس پیش می آید و یک مشتری سمج پمپ بنزین هم مزید بر علت می شود. اما… (برای تماشای فیلم کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

همان طور که گفته شد فیلم در این ژانر زیاد ساخته شده ولی آن که قربانی نقص جسمانی مهمی مانند نابینایی داشته باشد، هیجان و ترس فیلم را بیشتر می کند. دیدن این فیلم را به دوستداران ژانر ترسناک و هیجان انگیز پیشنهاد می کنیم. بعد از دیدن فیلم، نظر خود را برای ما کامنت بگذارید و فیلم های دیگری شبیه «دیده نشده» را شما معرفی کنید.

>>> لینک تماشای فیلم «دیده نشده»

در آخرین خبر، به راحتی آب خوردن فیلم ببینید!

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود.

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar