نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

یک پیشنهاد به‌شدت سرگرم کننده: «سیاهچاله‌ها و اژدهایان»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
یک پیشنهاد به‌شدت سرگرم کننده: «سیاهچاله‌ها و اژدهایان»

آخرین خبر/ اگر این روزها خواستید تنها یا در دورهمی‌ها فیلم ببینید بد نیست بروید سراغ پدیده جذاب و سرگرم‌کننده هالیوود یعنی فیلم فانتزی، ماجراجویانه و کمدی «سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان، افتخاری در میان دزدان». فیلمی پر از ستاره‌های دنیای سینما از جمله کریس پاین، میشل رودریگز و هیو گرانت، با داستانی پرکشش، تصاویری چشم‌نواز و اکشنی جذاب. اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌کنید بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانید از این لینک این فیلم جذاب را با دوبله فارسی اختصاصی تماشا کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

یک گنگ باحال و ماجراجو

فیلم در دنیایی جادویی می‌گذرد. دو دزد که در زندانی ترسناک محبوس شده‌اند می‌خواهند با فرار از زندان، یک عتیقه باستانی را که می‌تواند باعث ثروت زیادی شود را تصاحب کنند. اما مشکل این‌جاست که جادویی سیاه از آن شیء باارزش مراقبت می‌کند و برای رسیدن به آن باید تیمی با تخصص‌های ویژه را دورهم جمع کرد تا بتوان بر آن جادو غلبه کرد. اجین با بازی کریس پاین سردسته و مغز متفکر گروه است و میشل رودریگز، بازیگر محبوب سری «سریع و آتشین» هم بزن بهادر گروه. اما این گروه به چند جادوگر نیاز دارد که یکی از آن‌ها دست وپا چلفتی از کار درمی‌آید و همین باعث ماجراهای جذاب و البته بامزه‌ای می‌شود. فیلم به‌شدت در اکران موفق بوده، کاربران IMDB با حدود 60 هزار رای به این فیلم امتیاز 7.5 را داده‌اند که در این ژانر بسیار بالاست. منتقدان سایت روتن تومیتوز هم نمره بالای 90 از 100 را به آن داده‌اند. با این اوصاف با یک انتخاب ویژه طرفیم که همزمان با اکران جهانی، داغِ داغ می‌توانید از این لینک با دوبله فارسی اختصاصی تماشایش کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم از آن فانتزی‌های کودکانه نیست که احساس کنید به شعورتان توهین کرده. از همان اول شاهد دنیایی با منطق و مختصات خودش هستیم. جلوه‌های ویژه فیلم ویرانگر و جذاب است و مقاومت هر مخاطب سخت‌پسندی را می‌شکند. به‌علاوه این‌که بازیگران خوبی در آن حضور دارند. یک داستان با پیچ و خم و ریتم بالا. شخصیت‌پردازی جالب.          

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

بکوب فیلم ببینید!
اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود.
این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar