نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

گم شدن دکل نفت، این‌بار در اسکاتلند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
گم شدن دکل نفت، این‌بار در اسکاتلند

آخرین خبر/ ماجرای گم‌شدن دکل نفت از آن اتفاقات عجیب بود که ابعادش چندان معلوم نشد. اما بد نیست بدانید سریالی درباره گم‌شدن یک دکل نفت در اسکاتلند ساخته شده که این‌بار به‌جای اختلاس و آقازاده‌ها، پای مِه، عوامل جوی و تا حدی فراطبیعی در میان است. سریال «دکل نفت» محصول 2023 انگلستان، که بازیگران مطرحی مثل لیان گلن (از نقش‌های محوری بازی تاج و تخت) و امیلی همشایر در آن بازی می‌کنند داستانی پرالتهاب است درباره یک‌سری تکنیسن که روی دکلی دورافتاده در اسکاتلند کار می‌کنند. در شرایطی که آن‌ها با پایان شیفت، منتظر بازگشت به‌خانه هستند؛ مه غلیظی باعث قطع ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون و لغو مرخصی‌ها می‌شود. همه‌چیز به شکل مرموز و ترسناکی پیش می‌رود و آن‌ها را در مواجه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای قرار می‌دهد. این مینی‌سریال 6 قسمتی را می‌توانید برای اولین‌بار با دوبله اختصاصی از این لینک تماشا کنید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

سریال در حال و هوای مینی‌سریال‌های معروف و موفقی مثل «چرنوبیل» است؛ یک حادثه غیرمنتظره و عواقب وخیمش و آدم‌هایی که تلاش می‌کنند در مقابل آن بایستند. فرمولی موفق و پرکشش. این مینی‌سریال جمع و جور است؛ فقط 6 قسمت، درحقیقت با یک فیلم سینمایی طولانی مواجهیم و خوراک تماشا در تعطیلات آخر هفته است. ویژگی داستان، ژانر آن و لوکیشینی که اتفاقات در آن می‌گذرد باعث شده نسخه دوبله شده آن با نسخه اصلی تفاوتی نداشته باشد و کافی است با نِت همراه، از لینک زیر بدون نیاز به خرید اشتراک سریال را ببینید.

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

به «فیلم و سریال» آخرین خبر سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir