نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سوژه داغ هفته/ جنجال لو رفتن چت‌های خصوصی هنرمندان با سالومه!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آخرين خبر/ هک شدن صفحه اينستاگرام مجري شبکه معاند «من و تو» و لو رفتن چت‌هاي هنرمندان با وي حاشيه‌ساز شد.
چند روز قبل خبري که مثل بمب فضاي مجازي را ترکاند. موضوع از آن قرار بود که صفحه يکي از مجريان شبکه معاند «من و تو» هک شده بود و چت‌هاي خصوصي برخي از هنرمندان با وي لو رفته بود. اين ماجرا بازخورد زيادي داشت. براي اطلاع از چند و چون داستان با ما همراه باشيد. کدام هنرمندان چت کرده بودند؟
صفحه «سالومه سيدنيا» مجري شبکه ضدايراني «من و تو» با يک ميليون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده توسط کاربري به نام «سيد» هک شد. پرويز پرستويي، تهمينه ميلاني، شهره سلطاني، شهره لرستاني، ارژنگ امير فضلي، برزو ارجمند، رضا صادقي، علي اوجي، مهراب قاسم‌خاني، حامد پهلان، سروش جمشيدي، مهناز افشار و علي انصاريان از جمله افرادي هستند که با مجري «من و تو» گفت‌وگو داشته‌اند. سالومه کيست؟
عکس سالومه قبل رفتنش از ايران سالومه سيدنيا متولد 18 ارديبشت 1356 در تهران است. وي قبل از پيوستن به شبکه معاند «من و تو» يک سابقه کار در رسانه‌هاي مختلفي از جمله روزنامه هاي زن و ايران و شبکه بي بي فارسي رو داره و به عنوان يکي از برگزارکنندگان راي مردمي جشنواره فيلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومي خانه سينما حضور داشته است. عصبانيت سالومه سيدنيا از هک شدن صفحه‌اش سالومه سيدنيا در حساب توييتري خود رسما حقيقي بودن تصاوير منتشر شده را تاييد کرد و نوشت: "شرم بر اينستاگرام. شما زندگي مردم را به خطر مي‌اندازيد." در ادامه توئيت منتشر شده از سوي اين شخص در حساب کاربري توئيتر وي را مشاهده مي‌کنيد:
واکنش‌ها به موضوع لو رفتن چت‌ها در ادامه عکس‌العمل برخي چهره‌ها را مشاهده مي‌کنيد.
مهناز افشار با انتشار اين توئيت اين‌گونه به اين موضوع واکنش نشان داد.
ارژنگ اميرفضلي هم صحت چت‌ها با سالومه را به نوعي تأييد کرد و نوشت: «سالومه قبلا ايران بازيگر بوده و طبيعيه خيلي از همکاراش باهاش چت کنن». اميرفضلي در حالي اين ادعا را مطرح کرده که سالومه سيدنيا تنها در چند سکانس کوتاه ايفاي نقش کرده است. شهره لرستاني در اين خصوص نوشت: خانم سالومه از بازيگران سابق ايران هستند و هرچند توضيح اش غير لازم است، اما تمام چت من با ايشان محدود به چند پست روانشناسي و چند جوک رايج بوده که براي همه فوروارد آال کرده ام ... و تنها مکالمه ام با ايشان در مورد موهايشان بوده که به نظرم بشکل فرفري قشنگتر آمده.......و ايشان هم تشکر کردند، همين .... پرويز پرستويي درباره ماجراي چت‌ها اين گونه توضيح داد: چند سال قبل و در زمان اکران فيلم «باديگارد»، مراسم بزرگداشتي براي من در ونکوور کانادا برگزار کرده بودند. در فرودگاه، خبرنگاري از من درباره سردار سليماني پرسيد. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سليماني فهميدم اين بود که از نظر سردار، جنگ تمام نشده و پاي او روي زمين بند نيست. فيلم اين مصاحبه، پخش شد. اين ماجرا گذشت تا روزي که سردار سليماني شهيد شد. همان روز، بدون اينکه کسي به من بگويد بر اساس احساسم همان فيلم را گذاشتم. زير پست نوشتم منظورم از روي زمين بند نبودن، همين شهادت بود. دقايقي بعد، اينستاگرام آن را حذف کرد ولي همان چند دقيقه کافي بود تا برخي رسانه‌ها، آن را بردارند. همان شب، مجري خانم يکي از شبکه هاي خارج از کشور، در برنامه‌اش، اين پست را نشان داد و عليه من حرف‌هاي تندي زد و گفت که جيره‌خوار نظام هستم. راه ارتباطي و شماره تماسي از او نداشتم، براي همين از طريق دايرکت اينستاگرام به او پيام دادم. به او محترمانه گفتم، پستي که براي سردار سليماني گذاشتم، کاملا نظر شخصي خودم بود و به توصيه کسي نبود. من براي دفاع از پستم درباره شهيد سليماني، به سراغ او رفتم و گفتم براي اين کار، پولي نگرفته‌ام. همان يک‌بار هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آن را تقطيع شده، نشر داده‌اند. ابراهيم داروغه‌زاده دبير سه دوره اخير جشنواره فيلم فجر نيز در واکنش به اين اتفاق با انتشار يک توييت نوشت: «از هر ابزاري براي حمله و تخريب هنرمندان استفاده نکنيم. يکي مثل سالومه طبيعيه که با چهره‌هاي سرشناس سينما چت کنه. با انتشار يک قسمت از چت‌ها هم هيچي ثابت نميشه. يادتونه يه دوره افتاده بوديم به جون جامعه پزشکي؟ کرونا اومد قدرشونو فهميديم. سلبريتي‌ها سرمايه اجتماعي هستند.» منابع: ايسنا، خبرآنلاين، باشگاه خبرنگاران و دنياي اطلاعات
#باهم_شکستش_مي‌دهيم ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد