نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

یک ابر قهرمانی جذاب و بامزه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
یک ابر قهرمانی جذاب و بامزه

آخرین خبر/ سینمای ابرقهرمانی پر است از شخصیت‌های اتوکشیده و خاص که هیچ‌خطایی ندارند، حرف زشت نمی‌زنند، زیاد اهل شوخی نیستند و در بیشتر موارد هم مرد هستند. اما در فیلم «نیروی تندر» با یک ابرقهرمانی متفاوت مواجهیم. ابرقهرمانانی که چاق هستند، شوخی می‌کنند، جک می‌گویند و حتی سوتی می‌دهند و از همه مهم‌تر خانم هستند. با معرفی این فیلم همراه ما باشید.

ماجراش از چه قراره؟  

فیلم در دنیایی می‌گذرد که به‌خاطر برخورد تشعشعات کیهانی به زمین، عده‌ای از انسان‌ها قدرت‌های عجیبی به‌دست آورده‌اند اما همگی تبدیل به آدم‌های شرور شده‌اند. دختری به‌نام «امیلی» پدر و مادرش را توسط یکی از شرورها از دست می‌دهد. پدر و مادر امیلی در تلاش بودند تا راهی پیدا کنند که آدم‌های معمولی تبدیل به ابرقهرمان شوند و جلوی نیروی آدم‌های شرور بایستند. حالا او می‌خواهد راه آن‌ها را ادامه دهد. پس سراغ سخت‌ترین کار برای رسیدن به هدفش می‌رود؛ یعنی از بچگی درس می‌خواند و آزمایش می‌کند تا راهی برای ابرقهرمان شدن پیدا کند و سرانجام به هدفش می‌رسد؛ اما درست همان‌شب رفیق دوران مدرسه‌اش از راه می‌رسد و همه‌چیز بهم می‌ریزد. (تماشای فیلم با دوبله فارسی)

نقاط قوت این فیلم پرهیجان

اول‌این‌که با فیلمی کمدی و خانوادگی طرفیم که می‌شود دورهمی تماشایش کرد. دوم‌این‌که حرف‌های جالبی درباره اعتماد به‌نفس، اهمیت رفاقت و... می‌زند. شخصیت‌های پرتلاش فیلم اهل تسلیم شدن نیستند و تا رسیدن به هدف تلاش می‌کنند. این مفاهیم داخل فیلم می‌تواند برای کودکان و نوجوانان جالب و آموزنده باشد. از طرفی فیلم اکشن جذاب و در عین حال بامزه‌ای هم دارد که بزرگترها را هم سرگرم می‌کند. (تماشای فیلم با دوبله فارسی)

چرا ممکن است فیلم را دوست نداشته باشیم؟

فیلم از پرده دومش کمی افت می‌کند و همه‌چیز کمی ساده‌انگارانه می‌شود. در مواردی بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای اتفاقی در فیلم می‌افتد که مقدماتش فراهم نشده، مثل این‌که یکهو یکی از شخصیت‌ها نیروی سرعت بی‌انتها پیدا می‌کند که نمی‌فهمیم منشاء آن چیست؟ اما در مجموع اگر خیلی سخت نگیریم برای یک دورهمی خانوادگی فیلم بامزه و خوش ریتمی طرفیم که مخاطبان زیادی از سنین مختلف را سرگرم می‌کند. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این ابرقهرمانی متفاوت را تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره