برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سفر بامزه دنیای مومیایی‌‌ها برای بچه‌‌ها

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سفر بامزه دنیای مومیایی‌‌ها برای بچه‌‌ها

آخرین خبر/ همان‌‌طور که می‌‌دانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با نت تلفن‌‌همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک می‌‌توانید جدیدترین آثار سینمای جهان را با دوبله‌‌های اختصاصی ببینید. یکی از نقاط قوت این بخش، وجود انمیشین‌‌های روز دنیا با دوبله‌‌های فارسی و توجه به خط قرمزهای فرهنگی است. «مومیایی‌‌ها» محصول 2023 اسپانیا، یک انیمیشن شاد و بامزه است که بچه‌‌ها می‌‌توانند از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی تماشا کنند. (برای تماشای فیلم کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

فیلم داستان یک باستان‌‌شناس است که در حال کشف رازهای باستانی است. از آن طرف مومیایی‌‌ها در دنیای خودشان زندگی دارند بدون این‌‌که انسان‌‌ها خبرداشته باشند. یک مومیایی ماجراجو موظف می‌‌شود با ملکه مومیایی‌‌ها ازدواج کند اما درحالی‌‌که راضی به این ازدواج نیست، حلقه ازدواجش را گم می‌‌کند. او از ترس پادشاه وارد دنیای انسان‌‌ها می‌‌شود. لندن امروز برای سه مومیایی که آشنایی با پیشرفت‌‌ها و فناوری ندارند دنیای عجیبی است و همین باعث می‌‌شود کمدی بامزه‌‌ای شکل بگیرد.

>>> برای تماشای فیلم کلیک کنید

اگر از این انیمشین خوش‌‌تان آمد می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین‌‌خبر، به آرشیو بزرگی از بهترین پویانمایی‌‌ها، انیمه‌‌ها و انیمشین‌‌ها با دوبله‌‌های اختصاصی و جذاب، بدون نیاز به اشتراک (با نت تلفن همراه) دسترسی داشته باشید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره