logo

مهارت زندگی/ اشتباهات استراتژیکی که شما را از پول‌دار شدن باز می دارند

منبع
چاره‌ چي
بروزرسانی
مهارت زندگی/ اشتباهات استراتژیکی که شما را از پول‌دار شدن باز می دارند
چاره‌ چي/ مثال هاي زيادي از افراد فقيري وجود دارد که بدون به ارث بردن چيزي يا کمک ديگران ثروت مند شدند.بعضي اوقات يک نفر تمام قابليت ها براي پولدار شدن را دارد اما ناامني نمي گذارد که قدم هاي اول را بگذارد. در اين مطلب مي خواهيم چند نکته که ممکن است باعث عقب نگهداشتن شما از پول درآوردن شود را ليست کرده ايم. اگر کار نکنيد نمي توانيد شيوه زندگي تان را بيشتر از ۳ ماه ادامه دهيد. مطمئن شويد که اگر اتفاق خاصي افتاد به اندازه کافي پول پس انداز داريد. شما بيشتر از يک ساعت را صرف رفتن به محل کار مي کنيد. زمان طلا است. شما هميشه مي توانيد پول بيشتري دربياوريد ولي هيچ وقت نمي توانيد زمان بيشتري بخريد. اگر براي مثال ۲ ساعت در روز در حال رفت و آمد به محل کار هستيد، شما ۱۰ ساعت در هفته و ۴۰ ساعت در ماهتان در حال رفت و آمد هستيد. اين زمان مي تواند در کاري شادتر و لذت بخش تر استفاده شود. پس بهتر است کاري نزديک به خودتان پيدا کنيد.
قبض هايي داريد که به سختي توان پرداخت آن ها را داريد. گوشي همراه، خودرو و لوازم خانه اي داريد که با پولي که درمي آوريد هم خواني ندارند. بهتر است طبق درآمد خودتان خرج کنيد تا بعدا به مشکل نخوريد. همه چيز را الان مي خواهيد. افراد بعضي اوقات وقتي به دنبال شغلي هستند، به پولي که درمي آورند نگاه مي کنند. ديگران کاري را پيدا مي کنند که مي توانند ياد بگيرند، رشد کنند و فکر کنند که چگونه مي توانند از دانشي که به دست مي آورند در آينده استفاده کنند. پولتان را قبل از به دست آوردنش خرج مي کنيد. سعي کنيد بدهکار نشويد که پس انداز کردن شما را سخت مي کند. نبايد از خانواده تان دوري کنيد. بسياري افراد فکر مي کنند تنها در صورتي موفق مي شوند که تنها باشند. اما در واقعيت برعکس است. يک شخص نمي تواند بدون حمايت خانواده حرفه موفقي را پايه ريزي کند.
از دولت انتظار داريد که در زمان بازنشستگي از شما مراقبت کند. بعضي افراد ديگران را مقصر درآمد کمشان مي دانند و خودشان را سرزنش نمي کنند. دولت هم قوانيني وضع کرده که به صورت کلي به اقتصاد کمک مي کند و به صورت نفر به نفر کمک نمي کند. شخص بايد خودش مسئول خودش باشد و منتظر کمک ديگران نباشد. همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: آخرين خبر در سروش http://sapp.ir/akharinkhabar آخرين خبر در ايتا https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5 آخرين خبر در آي گپ https://igap.net/akharinkhabar آخرين خبر در ويسپي http://wispi.me/channel/akharinkhabar آخرين خبر در بله https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT آخرين خبر در گپ https://gap.im/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره