نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

روایت جذاب استیون اسپیلبرگ از زندگی خودش و معجزه سینما

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
روایت جذاب استیون اسپیلبرگ از زندگی خودش و معجزه سینما

آخرین خبر/ دیدن زندگی‌نامه افراد موفق، برای خیلی‌ها جذاب و انگیزه‌بخش است. مخصوصا اگر این فرد یک هنرمند بزرگ مانند استیون اسپیلبرگ باشد. کسی که قطعا با ساخت فیلمی درباره روند موفقیت خودش، هم می‌تواند مخاطب را سرگرم کند و هم پرده از رازهای زندگی‌اش بردارد تا راهنمای موفقیت فیلمسازان جوان شود.

داستان چیه؟

فیلم داستان پسر جوانی به اسم سمی با بازی گابریل لابل را روایت می‌کند که رویای فیلم‌سازی در سر دارد. مادر سمی یک پیانیست با بازی میشل ویلیامز و پدرش یک دانشمند با بازی پل دینو است. سمی متوجه می‌شود که می‌تواند با کمک دنیای سینما، رازها و حقیقت زندگی را کشف کند. برای همین به دنبال دوربین فیلمبرداری می‌رود تا از تصادف قطارهای اسباب بازی‌اش فیلم بگیرد و... داستان شروع می‌شود. اسپیلبرگ که در این فیلم به دوران نوجوانی و آغاز عشقش به سینما اشاره می‌کند، درباره این فیلم گفته است: «ساخت این فیلم به این دلیل نیست که تصمیم گرفتم بازنشسته شوم. فکر می‌کردم اگر قرار باشد چیزی از خودم به جا بگذارم، چه چیزی در مورد مادر، پدر و خواهرانم را باید حل و واکاوی کنم؟ این فیلم راهی برای من است تا مادر و پدرم را بازگردانم. همچنین خواهرانم، آنی، سوزی و نانسی را بیش از آن‌چه فکرش را می‌کردم به من نزدیک کرد. به همین خاطر ارزش ساختن را داشت.» (برای تماشا کلیک کنید)

چرا باید ببینیم؟

فابلمن‌ها در فستیوال فیلم تورنتو اکران شده و تحسین بینندگان را به همراه داشته است. بسیاری از منتقدان این فیلم شبیه زندگینامه را یک شاهکار دیگر از استیون اسپیلبرگ می‌دانند. تقریبا در هر فیلم اسپیلبرگ ردپایی از دوران نوجوانی خودش و زندگی شخصی‌اش را دیده‌ایم. از ای‌تی گرفته تا این فیلم اخیر که او سعی کرده به پدر و مادرش ادای احترام کند و برای بار چندم نشان دهد که هنوز از طلاق آن دو غمگین است. در کنار این موارد، نباید از بازی خوب بازیگران که امید جشنواره‌های امسال هستند غافل شد.

>>> لینک تماشای فیلم فابلمن‌ها

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

 

 

 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar