نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

نجات زمین از شر نیروهای اهریمنی توسط حیوانات خانگی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نجات زمین از شر نیروهای اهریمنی توسط حیوانات خانگی!

آخرین خبر/ حتما اسم «لیگ عدالت» را شنیده‌‌اید، ترکیبی بهتر از خط حمله پاریسن‌‌ژرمن با حضور مسی، امباپه و نیمار، با حضور بتمن، زن شگفت‌‌انگیز، سوپرمن، فلش، آکوامن و... که می‌‌تواند جلوی هر نوع تبهکاری و جنایتی ایستادگی کند. خب ولی یک‌‌ وقت‌‌هایی لیگ عدالت هم نمی‌‌تواند سیاره را نجات دهد، آن‌‌وقت است که سروکله «لیگ قهرمانان حیوانات خانگی» پیدا می‌‌شود.

ترکیبی سَمی اما موفق که کاپیتان‌‌شان یک سگ بامزه است که قبلاً حیوان خانگی سوپرمن بوده و حالا با ازدواج سوپرمن دیگر جایگاهش را از دست داده. یک سگ به اسم کریپتو از سیاره باستانی سوپرمن، با قدرت‌‌های فضایی که البته هوش زیادی هم ندارد. (برای تماشا کلیک کنید) وقتی لیگ عدالت اصلی توسط یک نیروی مرموز ربوده می‌‌شوند، نوبت حیوانات خانگی است که سیاره را از شر نیروهای اهریمنی نجات دهند. این فیلم محصول مشترکی از دو غول بزرگ دنیای سرگرمی یعنی دی‌‌سی و وارنر است و با دوبله فارسی اختصاصی می‌‌تواند برای ساعتی بچه‌‌ها را سرگرم کند. البته هیجان بالای این پویانمایی می‌‌تواند برای بزرگ‌ترها هم جذاب باشد. کافی است به لینک زیر بروید تا همزمان با اکران جهانی، این فیلم را با دوبله اختصاصی ببینید.

>>> تماشای فیلم «لیگ قهرمانان حیوانات خانگی» با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره