نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجراجویی یک جاسوس بامزه در کنار جیسون استتهام

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجراجویی یک جاسوس بامزه در کنار جیسون استتهام

آخرین خبر/ هر تصوری از داستان‌های جاسوسی و فیلم‌های این ژانر دارید کنار بگذارید چون می‌خواهیم یک اثر متفاوت در دنیای هیجان‌انگیز و ماجراجویانه جاسوسی به شما معرفی کنیم. تصور کنید یک مامور زبده هستید و کلی تلاش کرده‌اید تا به تروریست خطرناکی برسید که یک بمب اتمی که می‌تواند سیاره را زیرورو کند دارد، بمبی که فقط خود او می‌داند کجاست. اسلحه را سمت او گرفته‌اید و تهدید می‌کنید تا جای بمب را لو بدهد، اما واقعاً نمی‌خواهید به‌ او شلیک کنید چون در این صورت هیچ‌وقت نمی‌توانید بمب را پیدا کنید. درست در لحظه‌ای که می‌خواهید زیر زبانش را بکشید به‌خاطر حساسیت عطسه‌تان می‌گیرد و کاملاً تصادفی  یک تیر شلیک می‌کنید وسط مغز آقای تروریست. فیلم «جاسوس» با همچین سکانس بامزه و موقعیت خاصی شروع می‌شود.

هیجان همراه با خنده

«جود لا» بازیگر خوش‌تیپ هالیوود در این فیلم تیپی شبیه جیمز باند می‌زند و تلاش می‌کند در قامت یک مامور حرفه‌ای و اتوکشیده شده با تروریست‌ها بجنگند. او از سوی یک نابغه باهوش کامپیوتر پشتیبانی می‌شود. نابغه‌ای که به‌خاطر چاق بودن از ماموریت‌های میدانی عقب مانده. هر دوی آن‌ها یک رقیب دارند که نقشش را جیسون استتهام بازی می‌کند. (برای تماشا کلیک کنید) تروریست‌های زیادی دنبال پیدا کردن بمب هستند و از طرفی ماموران زیادی هم برای این‌که نشان بدهند بهترین مامور هستند می‌خواهند بمب را قبل از تروریست‌ها و بقیه ماموران پیدا کنند. برای همین یک رقابت پرانرژی، اکشن و جاسوسی شکل می‌گیرد که در دلش کمدی هم هست. ملیسا مک‌کارتی در این فیلم نقش یک مامور چاق اما مهربان را بازی می‌کند که می‌خواهد اولین ماموریت میدانی‌اش را انجام دهد. رز بیرن ستاره مجموعه فیلم‌های ژانر وحشت مثل «توطئه آمیز» هم یک تروریست مرموز است. همه چیز از یک فیلمنامه پرشور و پرهیجان، تا لوکیشن‌های جذاب اروپا، هنرپیشه‌های خوبی مثل استتهام و جود لا، دست به دست هم داده‌اند تا همزمان هیجان‌زده شویم و بخندیم. پس فیلم را با دوبله فارسی از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar