نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سری جدید شیرین‌‌کاری‌‌های شوالیه اژدها را با دوبله اختصاصی ببینید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سری جدید شیرین‌‌کاری‌‌های شوالیه اژدها را با دوبله اختصاصی ببینید

آخرین خبر/ سال‌‌هاست شخصیت «پاندای کونگ‌‌فوکار» با شیرین‌‌کاری‌‌های خودش و داستان جذابی که دارد محبوب بزرگ‌‌ها و کوچکترها است، طوری‌‌که نتفلیکس متقاعد شد امتیاز تولید سریالی مبتنی بر این شخصیت را خریداری کند و اخیراً فصل دوم سریال با عنوان «پاندای کونگ‌‌فوکار، شوالیه اژدها» عرضه شده که می‌‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر تماشایش کنید. (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

داستان فصل دوم از چه قراره؟

تولید این فصل هم به‌‌عهده کمپانی معروف «دریم ورک» است و پخش اختصاصی از پلتفرم جهانی نتفلیکس. در فصل دوم جهان در معرض نابودی است و پو «همان پاندای بامزه خودمان» باید 4 سلاح باستانی را پیدا کند تا جهان را نجات دهد. اما انجام این ماموریت دشوار و پرماجرا برای او به تنهایی ممکن نیست بنابراین با یک شوالیه انگلیسی که شخصیت جدید سریال است متحد می‌‌شود. این سریال با داستان‌‌های بامزه و پرهیجان هم کوچکترها را سرگرم می‌‌کند، هم بزرگترها را راضی. دوبله اختصاصی و جذابش هم باعث می‌‌شود راحت هنگام ناهار و شام سریال ببینید و بدون دغدغه زیرنویس، لذت ببرید.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar