برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

اسارت باهوش‌‌ترین سارق در پنت‌‌هاوس لاکچری

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اسارت باهوش‌‌ترین سارق در پنت‌‌هاوس لاکچری

آخرین خبر/ فیلم‌‌هایی که تلاش برای بقاء با استفاده از هوش بالای شخصیت‌‌های اصلی هستند طرفداران خاص خودشان را دارند. یکی از آخرین نمونه‌‌های این جنس فیلم‌‌ها، «درون» محصول 2023 است. فیلمی با بازی «ویلیام دفو» ستاره قدیمی هالیوود که او را در نقش‌‌های منفی ابرقهرمانی مثل «مردعنکبوتی» دیده‌‌ایم. «درون» داستان دزدی نابغه و خونسرد به‌‌نام «نمو» است که تخصصش سرقت آثار هنری گران‌‌قیمت است. برنامه‌‌ریزی «نمو» در آخرین سرقتش درست پیش نمی‌‌رود و او در یک پنت‌‌هاوس گران و پیشرفته در نیویورک محبوس می‌‌شود. حالا او زمان کمی دارد و باید براساس نبوغش با وسایلی که پیرامونش دارد خودش را از این شرایط سخت و پیچیده رها کند. برای تماشای این فیلم کافی است با اینترنت تلفن‌‌همراه و بودن نیاز به خرید اشتراک روی این لینک بزنید: برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید.

ببینیم و یا نبینیم؟

فیلم لوکیشن محدودی دارد و فقط از یک بازیگر استفاده می‌‌کند؛ همین شاید کمی برای برخی از مخاطبان کسل‌‌کننده باشد؛ اما اگر با این جنبه فیلم کنار بیایید و نیم ساعت اولش را تحمل کنید از تماشای یک فیلم دلهره‌‌آور و جالب لذت خواهید برد.      

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

بکوب فیلم ببینید:

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar