برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سارقان کمتر از ۳ ساعت در خدابنده دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سارقان کمتر از ۳ ساعت در خدابنده دستگیر شدند

ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: ۲ سارق منزل در کمتر از سه ساعت در شهرستان خدابنده دستگیر شدند و اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از انهدام ۲ باند سارقان در حرکت، با بیش از ۶۱ فقره سرقت منزل و کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در سطح استان زنجان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today