برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دو قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دو قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

ایرنا/ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از رسیدگی به پرونده فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی استان و محکومیت ۲ متهم به پرداخت جریمه نقدی خبر داد.

رضا مظفری، مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار کرد: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی،‌ فروش غیرمجاز سوخت را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: در این راستا پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسئول، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه کرد و متخلف در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی اظهار داشت: همچنین تعزیرات به پرونده تقلب در فروش ۲۰ کیلوگرم آجیل کهنه و کرم زده به ارزش هشت میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی کرد.

مظفری افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه سوم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today