logo

آغاز اسکان مسافران نوروزی در ۱۸۰۰ کلاس درس استان کرمانشاه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز اسکان مسافران نوروزی در ۱۸۰۰ کلاس درس استان کرمانشاه
ايسنا/ رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اسکان مسافران نوروزي در ۱۸۰۰ کلاس درس استان خبر داد.
علي اکبر محمدي اظهار کرد: ۱۸۶ مرکز شامل ۱۸۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه براي اسکان مسافران نوروزي آماده شده است.
محمدي با بيان اينکه در شهر کرمانشاه ۷۲ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزي شده، افزود: اين اقامتگاه ها ظرفيت اسکان روزانه چهار هزار نفر را دارند.
محمدي اضافه کرد: شهر کرمانشاه دو خانه معلم (مرکز رفاهي) دارد که با دارا بودن ۱۷۳ تخت آماده اسکان مسافران نوروزي شده است.
رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بيان اينکه مراکز آماده شده از سوي آموزش و پرورش استان در مجموع ظرفيت پذيرش هزار و ۸۰۰ خانوار شامل ۹ هزار نفر را در روز دارند، گفت: در مقايسه با آمار مسافران نوروزي که سالهاي گذشته از اماکن اقامتي آموزش و پرورش در استان کرمانشاه استفاده کرده‌اند، اين ميزان خيلي بيشتر از نياز استان است.
محمدي با بيان اينکه نوروز گذشته بالغ بر يازده هزار و۸۰۰ خانواده از اقامتگاه هاي آموزش و پرورش در استان کرمانشاه استفاده کردند، افزود: نوروز گذشته به دليل وقوع زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه شاهد حضور کمتر مسافران نوروزي در استان کرمانشاه بوديم و اميدواريم امسال شاهد حضور پرشورتر مسافران نوروزي در استان باشيم.
رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: مراکز اقامتگاهي آماده شده از سوي آموزش و پرورش تا پايان تعطيلات نوروزي و ۱۶ فروردين ماه آماده اسکان مسافران نوروزي هستند.
وي در پايان با بيان اينکه امکان استفاده تمامي مردم از اقامتگاه‌هاي آموزش و پرورش وجود دارد، افزود: اولويت پذيرش با فرهنگيان است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره