برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احصای نقطه ضعف‌های اشتغال کرمانشاه

منبع
مهر
بروزرسانی
احصای نقطه ضعف‌های اشتغال کرمانشاه
مهر/ رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه از احصاي نقطه ضعف‌هاي اشتغال در اين استان خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي‌شود در فصول آينده شاهد کاهش نرخ بيکاري باشيم.
کيوان کاشفي ظهر امروز پنج شنبه در جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي استان کرمانشاه، با توجه به اعلام کاهش نرخ بيکاري استان کرمانشاه، اظهار داشت: اين آمار را همان نهادي که سال‌هاي گذشته آمار بيکاري استان را عنوان کرده، اعلام کرده است.
وي افزود: بنابر اين اين آمارها بر اساس استانداردهاي جهاني است و اگر آمارهاي قبلي استان را پذيرفتيم بايد اين آمار را نيز بپذيريم.
رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه بيان داشت: دلايلي براي کاهش نرخ بيکاري استان وجود دارد از جمله اينکه در ۲ سال گذشته جنب و جوشي را در حوزه اقتصادي استان شاهد بوديم که پيش بيني مي‌شد نتايج مثبتي را به دنبال داشته باشد.
اين مسئول گفت: همچنين بهبود فضاي کسب و کار، پيگيري مصوبات ستاد تسهيل و جذب منابع و تسهيلات مي‌تواند در کاهش نرخ بيکاري استان دخيل باشد.
کاشفي با تاکيد بر اينکه لازم است به تلاش‌هاي خود جهت کاهش اين نرخ در فصول بعد هم ادامه دهيم، ابراز داشت: البته در اين راستا هنوز با ميانگين کشوري فاصله داريم و بايد تلاش‌ها را مضاعف کنيم.
وي تصريح کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه نقطه ضعف‌ها را شناسايي کرديم و اگر به همين شکل پيش برويم قطعاً وضعيت اشتغال ما در فصول و سال‌هاي آينده بهتر خواهد شد.
رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه با تاکيد بر حمايت حوزه‌هايي که قابليت ايجاد اشتغال دارند، ادامه داد: در حوزه گردشگري و صنايع دستي مي‌توانيم بسيار خوب ظاهر شويم.
کاشفي عنوان کرد: حوزه فرش استان کرمانشاه يکي از حوزه‌هايي است که مي‌تواند در کاهش آمار بيکاري بسيار مؤثر واقع شود اما در استان ما هنوز متولي خاصي ندارد.
عضو هيئت رئيسه اتاق بازرگاني همچنين بر تقويت مشاغل خرد و حوزه عمراني تاکيد کرد و گفت: اگر حوزه ساخت و ساز در استان را فعال کنيم بدون شک مي‌توانيم آمار بيکاري را کاهش و چهره شهر را تغيير دهيم.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره