برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت هوشمند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت هوشمند

باشگاه خبرنگاران/ معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرج گفت: به منظور اجراي طرح کاهش و کنترل آلودگي هوا ۳ سامانه جديد پلاک خوان در معابر ورودي شهر نصب شده است.

محمدرضا احمدي نژاد معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرج با اشاره به اختصاص کُد جريمه براي سه سامانه پلاک‌خوان شهر کرج از سوي پليس راهور ناجا کشور، گفت: خودروهاي فاقد معاينه فني از طريق دوربين‌هاي ثبت تخلف، جريمه خواهند شد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرج با بيان اين که اين سه سامانه در بلوار شهيد چمران، ورودي کرج از پل استاندارد و ورودي کرج از پل سوم خرداد بلوار گلزار غربي جانمايي و نصب شده است افزود: پس از تست و تاييد سامانه هاي مذکور از سوي پليس راهور ناجا کشور اختصاص کد جريمه براي اين دوربين‌ها به منظور اعمال قانون خودروهاي فاقد معاينه فني صورت گرفت.
احمدى نژاد گفت: اين اقدام بر مبناي اعمال قانون خودروهاي فاقد معاينه فني با همکاري پليس راهور، در راستاي کاهش آلودگي هوا و سلامت شهروندان انجام مي‌شود.
او با اشاره به اين که در مجموع ۵ سامانه ثبت تخلف شهري کرج داراي کد جريمه است، افزود: پيرو اين اقدامات ۴ سامانه ثبت سرعت غير مجاز و ۲ سامانه پلاک خوان ديگر نيز در ساير نقاط شهر کرج در حال تست و ارزيابي از سوي راهور بوده که در صورت اخذ کد به مجموع سامانه هاي مورد تاييد راهور افزوده مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره