logo

بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا در کرمان توزیع شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا در کرمان توزیع شد

باشگاه خبرنگاران/ مسئول قرارگاه تحول اجتماعي مسجد محور استان کرمان با اشاره به توزيع مرغ بين مساجد استان کرمان، گفت: شايد بيش از 100 هزار پرس غذا به مناسبت عيدغدير در استان کرمان توزيع شد.

حجت الاسلام مصطفي اژدري، مسئول قرارگاه تحول اجتماعي مسجد محور استان کرمان با بيان اينکه به مناسبت عيد غدير، مساجد شاخص و امام محله و هيات‌هاي مذهبي سطح استان کرمان در چند حوزه فعاليت کردند، ابراز کرد: برگزاري کاروان‌هاي شادي در سطح شهرستان ها، اطعام و پخت غذا و توزيع بين نيازمندان، پخت نان صلواتي و توزيع بسته‌هاي غذايي و کمک‌هاي مومنانه از جمله برنامه‌هايي بود که ديروز به همت سازمان تبليغات اسلامي در سطح استان کرمان اجرا شد.
وي افزود: با مشارکت و همکاري ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) بيش از ۱۰ تن مرغ براي اطعام در روز غدير بين هيات‌ها و مساجد براي پخت و توزيع بين مومنان و نيازمندان توزيع شد.
اژدري با اشاره به اينکه قرارگاه تحول اجتماعي مسجد محور استان کرمان نيز به منظور کمک به فعاليت مساجد به تعدادي از مساجد شاخص، مرغ رايگان و مبلغي هزينه براي اطعام اهدا کرد، بيان کرد: در روز عيد غدير، شايد بيش از 100 هزار پرس غذا در سطح استان از طريق مساجد و هيات‌ها توزيع شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar