برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حرفه ای ترین دوره آنلاین MBA و DBA کشور با گواهینامه وزارت علوم

منبع
بازار
بروزرسانی
 حرفه ای ترین دوره آنلاین MBA و DBA کشور با گواهینامه وزارت علوم

بازار/تب آموزش مجازي و آنلاين در کشور داغ شده است. روي کاغذ ايده اي عالي است که بتوانيد بدون خروج از خانه يا در مسير محل کار تا خانه، در کلاس تعاملي درس شرکت کنيد و براي عبور از شرايط خاص موجود، آموزش ببينيد.

اما خيلي زود روي دوم سکه نمايان شد و موج گسترده اي از نارضايتي، مخاطبان آموزش آنلاين را فرا گرفت. قطع و وصل مکرر صدا، بسته شدن گاه و بيگاه کلاس آنلاين و از همه بدتر ناتواني مدرسين در انتقال مناسب محتوا و ايجاد تعامل در کلاس آنلاين، از شايعترين مشکلات به شمار مي روند.

دوره هايي مثل MBA و DBA به لحاظ جايگاه شغلي شرکت کنندگان، سطح علمي دوره و همچنين هزينه اي که دانشجويان پرداخت مي کنند، در سطح بالاتري از ساير آموزشها قرار دارند. لذا در چنين شرايطي ميزان نارضايتي از عملکرد اساتيد و سيستم کلاس آنلاين بسيار بالاست. شرايط ويژه اقتصادي کشور به شدت مديران کسب و کار را نيازمند آموزشهاي موثر و سطح بالا نموده است. اما مجالي هم براي حضور در کلاسهاي ضعيف آنلاين نيست.

برخلاف تصور، آموزش آنلاينِ سطح بالا، همان آموزش حضوري نيست که بر روي بستر اينترنت برگزار مي شود. چون:

  • استاد، علاوه بر دانش تخصصي بايد مهارت انتقال مطلب و ايجاد بحث و تعامل را در تدريس آنلاين داشته باشد.
  • نرم افزاري که براي کلاس آنلاين استفاده مي شود بايد بتواند در مقابل وضعيت اينترنت ايران، بالاترين راندمان را از خود نشان دهد.
  • مرکز آموزش آنلاين بايد داراي تخصص و تجربه موثر باشد تا با درکي درست از شرايط موجود، توانايي ارائه راه مناسب را داشته باشد.

موسسه آموزش عالي فن آوران حکيم با مجوز از وزارت علوم تحقيقات و فناوري با همکاري آکادمي مجازي ايرانيان با 11 سال تجربه در برگزاري 32 دوره آنلاين MBA براي فارسي زبانان در کشورهاي مختلف و مرکز EBS سوئد، 33مين دوره آنلاين MBA را با پيشنهادي ويژه معرفي مي نماييد.

  • حضور مجربترين اساتيد کلاس آنلاين کشور با دانش و تجربه تدريس در حداقل 22 دوره آنلاين در کشورهاي مختلف.
  • استفاده از بهترين سيستم مديريت کلاس آنلاين جهان با قدرت عملکرد در اينترنت ضعيف کشور.
  • وجود اکوسيستم آنلاين آموزشي ويژه، جهت موفقيت مديران شرکت کننده در دوره.
  • ارائه گواهينامه مورد تاييد وزارت علوم، گواهينامه سازمان فني و حرفه اي و گواهينامه مرکز EBS سوئد در پايان دوره.

پيشنهاد ويژه: اين دوره از شهريور ماه آغاز مي شود. با ثبت نام اوليه رايگان در دوره 33 آنلاين MBA، علاوه بر دريافت يک تخفيف مالي يک ميليون توماني و امکان پرداخت اقساط 6 ماهه، فرصت حضور آزمايشي در کلاسهاي در حال برگزاري را به دست آوريد. موارد بيشتري هم هست که دانش آموختگان دوره به شما خواهند گفت.

تکميل فرم ثبت نام رايگان دوره آنلاين MBA و مشاهده اطلاعات کامل دوره

يا جهت مشاوره رايگان عدد ۳ را به ۳۰۰۰۲۱۳۴ ارسال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره