برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد اما‌م‌جمعه اراک از برپایی مراسم در خانه‌باغ‌ها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
انتقاد اما‌م‌جمعه اراک از برپایی مراسم در خانه‌باغ‌ها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

تسنيم/ امام جمعه اراک با بيان اينکه مردم علاوه بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي از انجام سفرهاي غيرضرور خودداري کنند، گفت: باخبر شديم عده‌اي بي‌توجه به پروتکل‌ها و حرمت ايام عزاداري محرم و صفر، در خانه‌باغ‌ها مراسمات خارج از شئون برگزار مي‌کنند.

آيت‌الله قربانعلي دري نجف‌آبادي، امام جمعه اراک با اشاره به تلاش دشمن براي ضربه به اسلام و انقلاب اسلامي، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال دسيسه و توطئه بوده و امروز با ترويج بي‌بند و باري، به‌دنبال فاصله انداختن ميان مردم ما و آرمان‌هاي ارزشمند اسلامي است.
وي افزود: اتاق جنگ دشمن هر روز دسيسه و نقشه خبيثانه‌اي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد که عادي‌سازي روابط رژيم جعلي صهيونيستي و دولت‌هاي مرتجع عربي در منطقه يکي از اين توطئه‌هاي دشمنان است.
با هرگونه رفتار خلاف شئونات اسلامي بايد برخورد شود
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به وضعيت شيوع بيماري کرونا در کشور گفت: امسال شروع سال تحصيلي از نيمه شهريور آغاز شد که به سبب شيوع کرونا بخشي از آموزش‌ها به صورت حضوري و بخشي به کپشکل غيرحضوري است، البته آموزش حضوري در اولويت قرار دارد که بايد براي آن با رعايت موارد بهداشتي، مديريت داشت.
وي افزود: مردم موارد بهداشتي را رعايت و از سفرهاي غيرضروري خودداري کنند، البته باخبر شديم در گوشه و کنار شهر و استان و در برخي خانه باغ‌ها، مراسم‌‌هايي برگزار مي‌شود که نه تنها پروتکل‌ها رعايت نمي‌شود بلکه در ايام محرم و صفر متاسفانه مسائل ديني را رعايت نمي‌کنند که از دستگاه هاي مرتبط انتظار داريم تا نظارت بيشتري داشته و به سادگي اجازه ندهند اين ابتذال و بي‌بند و باري که خواسته دشمنان اين کشور است در جامعه ما اجرا شود.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مرکزي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر استان مرکزي در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEIBAERz9lL-KoaHAg
آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today