برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین آمار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین آمار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: هم اکنون ۴۱ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد اظهار کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بيمار با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي استان مراجعه داشته‌اند که از اين تعداد ۴۹ بيمار با علايم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده‌‎اند.
وي افزود: طي ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۲۸ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
شيراني ادامه داد: هم اکنون ۲۹۰ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۲۳۳ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
وي گفت: متاسفانه طي ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري ۳۸۲ نفر است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد تصريح کرد: هم اکنون ۴۱ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وي خاطرنشان کرد: يکي از ساده‌ترين، عملي‌ترين و موثرترين راه مقابله کرونا استفاده همگاني از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهميت قرار دارد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday