logo

مصاف زردپوشان شیرازی با تیم انتهای جدولی چوکا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مصاف زردپوشان شیرازی با تیم انتهای جدولی چوکا

باشگاه خبرنگاران/ فجري‌ها براي باقي ماندن در جمع تيم‌هاي بالاي جدول، بايد از سد چوکا تالش بگذرند.

در هفته دهم ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۹ دي ماه، تيم‌هاي چوکا تالش و فجر شهيد سپاسي شيراز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم مي‌روند.
در جدول رده بندي مسابقات تا پايان هفته نهم، فجر شهيد سپاسي با ۱۶ امتياز در مکان چهارم و چوکا تالش با ۶ امتياز در رده هفدهم جدول ۱۸ تيمي قرار دارند.
علي اصغر کلانتري سرمربي فجر در خصوص آخرين وضعيت آمادگي اين تيم، گفت: شرايط تمرينات در طول هفته گذشته خوب بوده و تيم را از لحاظ رواني آماده بازي با چوکا تالش کرديم و، چون قرار هست در چمن مصنوعي ورزشگاه سردار جنگل اين مسابقه برگزار شود، اين موضوع به بازي ما نيز کمک خواهد کرد.
او، در خصوص شرايط تيم انتهاي جدولي چوکا تالش بيان کرد: ما  نبايد به شرايط جدول و جايگاه فعلي چوکا توجه کنيم و اين موضوع را به بازيکنان نيز گوشزد کرديم چرا که اگر با اين ذهنيت وارد زمين شويم قطعا به مشکل برخواهيم خورد و اميدواريم بتوانيم با همت بازيکنان و تلاشي که صورت مي‌دهند بتوانيم دست پر از زمين خارج شويم.
فجري‌ها در هفته نهم موفق شدند ملوان بندرانزلي را با ۲ گل مغلوب کنند و چوکا تالش هم ميزبانش شاهين شهرداري بوشهر را با تساوي بدون گل متوقف کرد.
زردپوشان شيرازي در صورت کسب ۳ امتياز و توقف تيم‌هاي مس کرمان، هوادار تهران و استقلال خوزستان مقابل حريفان حتي شانس صعود به صدر جدول ليگ دسته يک را در پايان هفته ۱۰ خواهد داشت.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online