برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ردّ پای مافیای قدرت این بار در ورزش کبدی اصفهان

منبع
بروزرسانی
ردّ پای مافیای قدرت این بار در ورزش کبدی اصفهان

خبرنما/ رئيس هيئت کبدي استان اصفهان از تغييرات در هيئت کبدي استان اظهار بي اطلاعي کرد و اين نوع تغيير را توهين به روح ورزش دانست.

حميد شهبازي، رئيس هيئت کبدي استان اصفهان به جايگاه ورزش کبدي در آسيا اشاره و اظهار کرد: از ابتداي حضور در اين هيئت ارتقاي سطح فني و استعداديابي در شهرستان ها را در دستور کار قرار دادم و برخورد قهري هيچگاه مد نظر من نبوده، استفاده از ظرفيت اهالي دولت آباد به عنوان يک پتانسيل خوب براي هيئت مدنظر است و در اين راستا پيشنهادي به رضا کمالي مقدم براي دبيري هيئت داده شد و حتي با وساطت خانم عشقي باز با جواب منفي اين عضو مجمع مواجه شديم.
وي به ابهامات موجود در نامه سازمان بازرسي کل کشور در مورد انتخابات اين هيئت در يک سال و نيم گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تا به امروز هيچ گونه صحبتي با من در مورد اين نامه نه از سوي اداره کل ورزش و جوانان و ورزش کبدي نشده و درخواست هاي مکرر بنده براي رويت اين نامه نيز به جايي نرسيده است.
رئيس هيئت کبدي استان اصفهان در ادامه با اظهار گلايه مندي از اينکه از طريق خبر سايت اداره کل در جريان ثبت نام کانديداها در هيئت قرار گرفته است، گفت: من به عنوان کانديدا هيچ نقشي در انتخاب اعضاي مجمع نداشتم و چنانچه مجمع بد عمل کرده،‌ تقصيري متوجه من نيست، با توجه به اينکه من حق راي نداشتم و انتخابات هم تک کانديدا نبوده امروز اين سئوال مطرح است که چرا پس از يک سال و نيم به فکر ابطال انتخابات افتاده اند؟
شهبازي در ادامه خاطرنشان کرد: پس از انتخابات حتي با درخواست عده اي سهم خواه کار به حکميت کشيد و مسئولان در جلسه مربوطه صحت انتخابات را مورد تاييد قرار دادند، با اين وجود ما تابع قانون هستيم و هر کاري روال خود را دارد، براي احترام به روح ورزشکاري و جوانمردي در حالي که هنوز کليد هيئت، مهر و سيستم مالي در اختيار من است چنانچه هم مي خواستند تغييراتي انجام دهند بايد حداقل  از من مي خواستند استعفا بدهم.
رئيس هيئت کبدي استان به اساسنامه هيئت هاي ورزشي اشاره کرد و گفت: حضور حداقل ۱۷ و حداکثر ۱۹ عضو در آن الزامي و دو نفر از نماينده هاي باشگاه هاي استان نيز بايد حضور داشته باشند در مجمع انتخاباتي هيئت نمايندگان باشگاه هاي ورزشي کارگران و سپاهان حق راي داشتند که بايد يادآور شد در اين رشته هيچ باشگاه با مجوز فعاليت نداريم.
وي به برنامه ريزي هيئت براي توسعه اين ورزش اشاره کرد و ارائه سند راهبردي سه ساله به اداره کل را پيشرفت خوبي دانست اين در حالي است که در گذشته کل سيستم هيئت در اختيار شهرستان برخوار بوده؛ اما در حال حاضر دفاتر اين هيئت ورزشي کبدي در کل شهرستان هاي استان اصفهان فعال است.
شهبازي در خاتمه اظهار اميدواري کرد که اين تغيير و تحولات ناگهاني فقط جنبه فني داشته باشد.


آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today