برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مهر 98 اعلام شد

منبع
بروزرسانی
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مهر 98 اعلام شد
بانکداري ايده ال/ يارانه نقدي مرحله 104 مربوط به شهريورماه 98 ساعت 24 روز جمعه مورخ 26 مهرماه ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز خواهد شد.به گزارش بانکداري ايده آل، يارانه‌اي که دولت در مهرماه واريز مي‌کنند صد و چهارمين مرحله از پرداخت‌هاي نقدي است که به روال سال‌هاي گذشته با همان مبلغ 45،500 تومان به ازاي هر نفر پرداخت خواهد شد.
همراه با يارانه‌هاي نقدي افزايش حداقل مستمري خانوارهاي مددجويان تحت حمايت کميته امداد امام خميني و سازمان بهزيستي واريز مي‌شود. حذف يارانه برخي دهک‌ها از اول مهر ماه وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: دولت شناسايي دهک‌هاي پردرآمد را با دقت و وسواس بيشتري انجام مي‌دهد و تلاش مي‌کنيم که حذف يارانه دهک‌هاي پردرآمد را از پايان شهريورماه آغاز کنيم که تا پايان امسال به اتمام مي‌رسد.
محمد شريعتمداري افزود: مهلت يک ماهه مندرج در آيين نامه اجرايي مصوب دولت که مقرر کرده بود ظرف يک ماه دستورالعمل اجرايي، ابلاغ شود به پايان رسيده است. وي افزود: اما در آن آيين نامه اشاره شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور اقدام به انتشار دستورالعمل کند. وزير کار ادامه داد: همچنين قرار بود استانداران در سطح کشور براي شناسايي اقشار با درآمد بالا همکاري کنند و از شبکه استانداري‌ها، فرمانداري‌ها و شهرداري‌ها براي کسب اطلاعات و تکميل بانک اطلاعات استانها کمک بگيريم و چون اشتراک مساعي در تنظيم اين مقررات بيش از يک ماه زمان برده هنوز ابلاغ به استانداران صورت نگرفته و به محض اينکه تمام شود دولت ابلاغ مي‌کند. شريعتمداري گفت: حذف دهک‌هاي پردرآمد با مشارکت استانداران سراسر کشور خواهد بود و هر ميزان از سه دهک اول که با کمترين خطا شناسايي شده باشند را حذف مي‌کنيم. وي تاکيد کرد: انتخاب سه دهک در شرايط اقتصادي حاضر سخت است و ما نيز نمي‌خواهيم به جامعه‌اي که جزو طبقات متوسط است فشار بياوريم، بنابراين دولت با دقت و وسواس بيشتر اين کار را انجام مي‌هد.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره