برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

اسلامی: پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اسلامی: پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می‌شود

ايرنا/ وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه پرونده مسکن مهر تا پايان امسال بسته مي‌شود، گفت: هيچ مسکن مهري تا پايان امسال، نيمه‌تمام نخواهد ماند.

«محمد اسلامي» امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعيت مسکن مهر پرديس، گفت: آپارتمان هايي که در پرديس ديرتر ساخت آنها آغاز شده است، ديرتر تحويل داده مي شود اما به طور کلي هيچ مسکن مهري تا پايان سال نيمه‌تمام نخواهد ماند.

اسلامي با تاکيد بر اينکه تا پايان امسال پرونده مسکن مهر در کشور بسته مي‌شود، گفت: فقط آن دسته از مساکن مهر که داراي پرونده حقوقي هستند تحويل داده نمي شوند.

وزير راه در پاسخ به سوالي در خصوص عدم اتصال ديتاهاي شرکت نيرو (از قبيل آب، برق، گاز) به سامانه امور مالياتي کشور، گفت: اين سامانه فعال بوده و اطلاعات در آن گنجانده شده است.

اسلامي دوباره به موضوع وام وديعه مستاجران اشاره کرد و در خصوص شروطي که در بسته وزارت راه براي تخصيص اين وام به مستاجران آمده است، گفت: وام وديعه به خانه هاي تا ٧٥ متر در تهران بزرگ و تا ٩٠ متر در ساير شهرها اختصاص مي يابد و اينکه مي‌گويند اين وام به خانه هاي ٤٥ متري تعلق نمي گيرد غلط است.

اسلامي توضيح داد که با هدف شناسايي جامعه هدف، مجبور به گذاشتن شرط متراژ شديم تا مطابق الگوي مصرف اين وام تعلق بگيرد.

وزير راه با رد اعداد و ارقامي که به صورت گمانه زني براي رقم وام وديعه مسکن عنوان مي شود نيز گفت: از رسانه ها تقاضا داريم اعداد ذهني خود را مطرح نکنند، هنوز مشخص نيست کدام پيشنهاد وزارت راه از سوي بانک مرکزي تاييد شود.

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره