برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

آمار و اطلاعات وزیر راه از وام ودیعه مسکن

منبع
ميزان
بروزرسانی
آمار و اطلاعات وزیر راه از وام ودیعه مسکن

ميزان/ وزير راه و شهرسازي گفت: بر اساس آخرين آمار ۱۲۰ هزار متقاضي براي دريافت وام وديعه مسکن به بانک‌ها معرفي شدند که تاکنون تسهيلات به ۱۲ هزار متقاضي پرداخت شده است.

طبق اعلام پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي محمد اسلامي در خصوص جلسه‌اي با بانک‌ها براي تسريع در پرداخت وام وديعه مسکن گفت: در جلسه با بانک‌ها مقرر شد تا بانک‌ها در پرداخت وام وديعه مسکن و همچنين ارايه تسهيلات به طرح اقدام ملي مسکن، تسريع داشته باشند تا مستاجران زودتر بتوانند به وديعه مورد درخواست خود برسند.

وزير راه و شهرسازي همچنين در خصوص ضمانت‌هاي وام وديعه مسکن اعلام کرد: در جلسه با بانک ها، مقرر شد تا مطابق مصوبه ستاد ملي کرونا عمل شود. بدين معنا که براي وام‌هاي ۱۵ ميليون تومان بدون ضامن غير و تنها با ضمانت خود شخص وام گيرنده، تسهيلات وام مسکن پرداخت شود و براي وام‌هاي ۳۰ و ۵۰ ميليون توماني با يک ضامن، پرداخت تسهيلات انجام شود.

اسلامي توضيح داد: با توجه به مشارکت بانک‌ها در تامين منابع تسهيلاتي طرح اقدام ملي، مقرر شد جلساتي اختصاصي با هريک از بانک‌ها برگزار شود و در خصوص چگونگي تخصيص منابع و چگونگي پرداخت، نتيجه‌اي واحد اتخاذ شود. همچنين مقرر شدت تا در کنار بانک مسکن، ساير بانک‌ها با تمامي قدرت خود در حوزه مسئوليتي بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بيشتري از متقاضيان براي اخذ تسهيلات مسکن، پوشش داده شوند.

وي در خصوص آخرين آمار از وام وديعه مسکن، گفت: تا امروز بيش از ۱۲۰ هزار نفر به کارتابل بانک معرفي شدند که از اين تعداد حدود ۲۱ هزار نفر تشکيل پرونده انجام شده و نزديک به ۱۲ هزار تسهيلات پرداخت شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره