logo
برگزیده
اقتصادی

آینده قیمت سکه و طلا چه خواهد شد؟

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آینده قیمت سکه و طلا چه خواهد شد؟

خبرآنلاين/ امروز قيمت سکه و طلا با ريزي قابل توجه در محدوده ۹۰۰ هزار تومان به ۱۳ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان رسيد و پيش بيني ها نشان مي دهد اين روند همچنان ادامه دارد.
 

فعالان بازار مي گويند قيمت هر قطعه سکه بهار آزادي تحت تاثير سه اتفاق مهم روندي کاهشي را تجربه کرد. برخي معتقدند عرضه ارز به بازار و تعادل بازار ارز مهمترين تاثير را بر کاهش قيمت سکه و طلا به جا گذاشته است. قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي به ۱۳ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان و بهاي هر گرم طلاي ۱۸ عيار نيز به يک ميليون و ۲۶۰ هزار تومان در پايان معاملات روز دوشنبه ۵ آبان ماه رسيد اما بررسي ها نشان مي دهد صرافان و فعالان بازار همچنان عتقدند که اين روند ادامه دار است.

برخي از فعالان بازار نيز از دستگيري اخلال گران در بازار سکه مي‌گويند. محمد کشتي آراي، نائب رييس اتحاديه طلا و جواهر در گفتگو با خبرآنلاين تاکيد کرده است برخي افراد دست به معامله کاغذي طلا و سکه مي زدند و همين کار سبب شده بود قيمت ها روندي افزايشي را تجربه کند.

 در عين حال ريزش قيمت‌ها خريداران را از بازار بيرون برده و به گفته آيت محمد ولي نائب رييس اتحاديه طلا و جواهر تقاضاي خريد دلار به کف رسيده است. بر اين اساس وي معتقد است کاهش قيمت‌ها در بازار طلا و سکه تا زمان برگزاري انتخابات امريکا تداوم خواهد داشت.

 قيمت دلار امروز با کاهشي محسوس به ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان رسيد.امروز فاصله قيمت خريد و فروش سکه نيز بسيار افزايش يافت و صرافان قيمتي در حدود ۵۰۰ هزار تومان کمتر از قيمت فروش را براي خريد سکه پيشنهاد مي‌دادند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره