برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت

منبع
فارس
بروزرسانی
اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت

فارس/ فرمانده کل سپاه در پيامي انفجار شديد در بندر بيروت که منجر به جان باختن و مجروحيت جمع کثيري از مردم لبنان شد را به ملت و دولت اين کشور و حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله دبيرکل حزب‌الله لبنان تسليت گفت.

 در پي وقوع انفجار شديد در بندر بيروت که منجر به جان باختن و مجروحيت جمع کثيري از مردم لبنان گرديد؛ سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين فاجعه مصيبت‌بار را به ملت و دولت اين کشور و حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان تسليت گفت.

متن پيام فرمانده کل سپاه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
 انا لله و انا اليه راجعون
فاجعه مصيبت‌بار انفجار در بندر بيروت که منجر به جان باختن و مجروحيت تعداد کثيري از مردم عزيز و مقاوم لبنان گرديد، را به ملت و دولت اين کشور و به ويژه مجاهد نستوه برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب‌الله و رهبر مقاومت اسلامي لبنان تسليت و تعزيت عرض  مي نمايم.
اينجانب با قلبي آکنده از غم و اندوه ، ضمن اعلام آمادگي "سپاه پاسداران انقلاب اسلامي" براي هرگونه ياري بخشي به دولت و مردم لبنان براي کمک به آسيب ديدگان و خسارت ديدگان اين حادثه ؛ از درگاه حضرت حق تعالي براي جانباختگان والامقام رحمت و مغفرت ، براي مجروحين عزيز شفاي عاجل و براي خانواده هاي داغديده و آحاد ملت شريف اين کشور صبر و شکيبايي طلب مي کنم.
 سرلشکر پاسدار حسين سلامي
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر