نماد آخرین خبر

پیش‌بینی یک اصولگرا از نتیجه انتخابات 1400

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پیش‌بینی یک اصولگرا از نتیجه انتخابات 1400

باشگاه خبرنگاران/ فعال سياسي اصولگرا درباره انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰ توضيحاتي ارائه داد.
 
محمدحسن قديري ابيانه فعال سياسي اصولگرا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت: وضعيت نيروهاي انقلاب در انتخابات پيش رو بسيار خوب است؛  هدفشان اصلاح و بهبود وضعيت اقتصادي و خنثي کردن تحريم‌هاست و با برنامه وارد انتخابات خواهند شد. 

او ادامه داد: آنها طرفداران بسياري هم دارند، براي مثال آيت الله رئيسي در دوره گذشته در حدود شانزده ميليون راي آورد که اين آرا هنوز در سبد راي اصولگرايان قرار دارد. علاوه برآن عده‌اي از افرادي که به وي راي ندادند به اين سبب بود که تحت تاثير تبيلغات سو شبکه‌ها بيگانه عليه رئيسي قرار داشتند. براي مثال گفته مي‌شد که اگر رئيسي بيايد دلار مي‌شود پنج هزارتومان؛ اما افرادي که در آن روز تحت تاثير آن تبليغات بودند، ديدند که عکس اين اتفاق‌ها رخ داد و رئيسي بسيار خوب عمل کرد و نقطه اميد شد و حتي بسياري از کارخانجاتي هم که به سبب بي تدبيري دولت تعطيل شده بودند رئيسي مجددا بازگشايي کرد.

قديري ابيانه افزود: موقعيت بعدي اصولگرايان در انتخابات هم عملکرد منفي اصلاح طلبان و دولت روحاني است. دولتي که با حمايت اصلاح طلبان روي کار آمد و باعث شده است امروز بسياري از اصلاح طلبان هم به سمت اصولگرايان گرايش يابند.

فعال اصولگرا گفت: اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و شرايط مانند امروز باشد حتما يک نيروي انقلابي پيروز خواهد شد و اصلاح طلبان شکست سنگيني خواهند خورد. کمااينکه در انتخابات مجلس يازدهم هم گروه‌‌هاي اصلاح‌طلب با اينکه ليست هاي مشترکي ارائه دادند، اما شاهد بوديم که سرليست تمام آن ليست ها يعني مجيد انصاري حدود هفتادهزار راي بيشتر نياورد و حتي  امروز وضعيت اصلاح طلبان سخت تر از مجلس يازدهم است.

ور در پايان تصريح کرد: البته در انتخابات بعدي هم قطعا تمام رسانه‌هاي بيگانه تلاش خواهند کرد که نيروهاي انقلاب را تخريب و نامزدهاي اصلاح طلبان را تقويت کنند و براي تقويت آنها هم بايدن حاضر است يک گشايش مختصري در تحريم‌ها انجام دهد تا نرخ ارز و ساير کالاها کاهش يابد تا اصلاحات بتواند آن را محملي براي تقويت خود قرار دهد. اما اين شبيه همان آبي است که به قرباني قبل از ذبح مي دهند؛ زيرا آنها درصدد ضربه زدن به ما هستند و مي خواهند افراد بي کفايت در انتخابات پيروز شوند، اما بازهم بعيد است زيرا بسياري از افراد از راي به روحاني پشيمان هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره