برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ابعاد جدید از پشت صحنه خانه وحشت؛ مادر بابک خرمدین در یک فایل صوتی ادعاهایی تازه مطرح کرد

منبع
ديده‌بان ايران
بروزرسانی

ديده‌بان ايران/ خانم موسوي در اين فايل صوتي مدعي‌شده همسرش در غياب او به دخترشان، آرزو، تجاوز مي‌کرده؛ سال‌ها با خود او رابطه خشن و آميخته با ترس داشته و او نمي‌توانسته در برابر رفتارهاي زناشويي و کارهاي شوهرش مقاومتي کند.

* مشخص نيست انگيزه مادر بابک و آرزو خرمدين از انتشار اين فايل صوتي چه چيزي هست و احتمال اينکه اين فايل با هدف تطهير خود اين فرد منتشر شده باشد هست و آخرين خبر به عنوان يک رسانه اين موارد را تاييد و رد نخواهد کرد و صرفا اين خبر جهت اطلاع افکار عمومي بازنشر شده است و همچنين بخشي از صحبت‌هاي منتسب به مادر بابک و ارزو خرمدين به لحاظ شان عفت عمومي جامعه حذف شده است.


برخي رسانه ها با انتشار يک فايل صوتي از ايران موسوي، مادر بابک و آرزو خرمدين، اظهارات ماه گذشته يکي از دوستان آرزو را تاييد کرد.
خانم موسوي در اين فايل صوتي مدعي‌شده همسرش در غياب او به دخترشان، آرزو، تجاوز مي‌کرده؛ سال‌ها با خود او رابطه خشن و آميخته با ترس داشته و او نمي‌توانسته در برابر رفتارهاي زناشويي و کارهاي شوهرش مقاومتي کند. 
او همچنين مدعي‌شده که او به زور با همسرش ازدواج کرده‌ بود و سال‌ها تحت اجبار با او زندگي کرده حتي پيش مي‌آمده که شوهرش در را به روي او قفل کند.
 گفتني است پيش‌تر يکي‌از دوستان آرزو خرمدين، مدعي‌شده بود که از آرزو شنيده که پدرش به او تجاوز مي‌کرده که بعدتر  آزيتا خرم‌دين (خواهر بابک خرمدين) گفت بابت انتشار اين اظهارات از رسانه ها شکايت مي کند.
برادر و خواهر خرمدين و فرامرز، همسر دوم آرزو، بنابر اعترافات پدرومادر اين خانواده، در طي سال‌ها کشته و مثله شده‌‌‌اند و امسال اين دو متهم به قتل پس‌از قتل بابک، بازداشت شدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره