برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همســرکشی پایان 50 سال زندگی مشترک

منبع
ايران
بروزرسانی
همســرکشی پایان 50 سال زندگی مشترک

ايران/ زن ميانسال که به خاطر نگهداري از مادر شوهر پيرش با همسر خود اختلاف داشت در يک درگيري شديد به دست او کشته شد.

هفته گذشته مأموران کلانتري 11 کرج در يک تماس تلفني از مرگ زني 63 ساله در خانه‌اش با خبر شدند. وقتي مأموران به خانه مورد نظر در يکي از محله‌هاي کرج رفتند با جسد زن ميانسال که در اتاق پذيرايي روي زمين افتاده بود روبه‌رو شدند. نخستين بررسي‌هاي تيم پزشکي نشان مي‌داد وي بر اثر خفگي جان باخته است. بلافاصله موضوع اين مرگ مشکوک به قاضي محمد عنبري از شعبه يکم دادسراي جنايي کرج اعلام شد و دقايقي بعد  وي به همراه تيم جنايي در محل حادثه حاضر شدند.

دختر کوچک خانواده که در صحنه حضور داشت گفت: حدود ساعت 12ظهر بود که پدرم با من تماس گرفت و گفت مادرم حالش بد شده است از آنجا که مادرم بيماري تيروئيد داشت با عجله خودم را به خانه آنها رساندم. پدرم گفت که او ناگهان حالش بد شده و در آشپزخانه روي زمين افتاده و به اورژانس  زنگ زده است.

با توجه به اينکه احتمال وقوع قتل در اين پرونده زياد بود بازپرس به بازجويي از همسر وي پرداخت. مرد 74 ساله که بشدت مضطرب و آشفته بود سعي داشت با تناقض گويي مسير تحقيقات را منحرف کند اما بازپرس با ديدن آثار جراحت روي بدن او متوجه شد بين او و مقتول درگيري رخ داده است. بدين ترتيب مظنون پرونده دقايقي بعد لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

مرد سالخورده گفت: من بازنشسته يکي از اداره‌هاي دولتي هستم و يک سوپر مارکت هم دارم. من و همسرم 50سال با هم زندگي کرديم اما او اخلاق خوبي نداشت و زن تند خويي بود. اين اواخر هم به خاطر نگهداري از مادر 90 ساله‌ام مدام غر مي‌زد، البته مادرم در طبقه بالاي خانه ما زندگي مي‌کرد و من خودم سعي مي‌کردم کارهايش را انجام دهم و از او نگهداري مي‌کردم. اما همسرم با مادر پير و زمينگيرم خيلي بدرفتاري مي‌کرد. سعي مي‌کردم اين رفتار‌ها را تحمل کنم بيشتر اوقات در سوپر مارکتم مشغول بودم اما ديگر کاسه صبرم لبريز شده بود.

 صبح حدود ساعت 9 بود که به خانه آمدم تا به مادرم سر بزنم اما همسرم دوباره شروع به غر زدن کرد. او بارها به مادرم که ديگر توانايي راه رفتن نداشت توهين کرد .وقتي مي‌ديد من به مادرم کمک مي‌کنم با من هم رفتار بدي داشت. اين موضوع بشدت اذيتم مي کرد.تصميم گرفتم به اين غر زدن‌ها پايان بدهم ،به همين خاطر در يک لحظه او را گرفتم و به زمين انداختم با هم درگير شديم بعد هم دستانم را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم.

سرهنگ محمد نادر بيگي رئيس پليس آگاهي استان البرز  با تأييد اين خبر گفت: اين مرد 74 ساله پس از قتل همسرش پشيمان شده و بلافاصله با دخترش و اورژانس تماس گرفته بود اما وقتي امدادگران رسيدند زن ميانسال جان باخته بود پس از بازجويي‌هاي اوليه  متهم بازداشت شد و براي تحقيقات بيشتر در اختيار اداره آگاهي قرار گرفته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره