نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کودک‌‌‌ربایی و قتل در شب برفی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کودک‌‌‌ربایی و قتل در شب برفی

آخرین خبر/ اگر اهل خواندن اخبار حوادث باشید به سینمای جنایی هم علاقه دارید. سینمایی که گاهی در دل آثارش، هم مخاطب را میخکوب می‌‌‌کند، هم به‌‌‌ زیبایی ذهنیت قاتلان، آدم‌‌‌رباها و جنایتکاران را آنالیز می‌‌‌کند تا در دل یک درام جالب با آن‌‌‌چه در ذهن چنین افرادی می‌‌‌گذرد و انگیزه‌‌‌های‌‌‌شان آشنا شویم. «گریزی نیست» یکی از همین آثار است. فیلمی که همه‌‌‌جوره حادثه‌‌‌ای و جنایی است. با معرفی این فیلم که با دوبله اختصاصی ارائه شده، همراه «آخرین خبر» باشید.

قاتل یکی از ماست...

فیلم داستان دختر جوانی به نام داربی است که به‌‌‌ خاطر اعتیاد ناچار است در یک کمپ زندگی کند. داربی با شنیدن خبر بیماری مادرش از کمپ فرار می‌‌‌کند اما با بارش شدید برف ناچار می‌‌‌شود در یک استراحتگاه مرموز بین‌‌‌راهی توقف کند. جایی که دسترسی به هیچ چیزی ندارد. چند آدم مرموز در این توقفگاه حضور دارند. داربی متوجه می‌‌‌شود یک دختربچه در خودروی یکی از آدم‌‌‌های داخل استراحتگاه اسیر شده و هرلحظه ممکن است به‌‌‌خاطر سرمای هوا جانش به‌‌‌خطر بیفتد. از طرفی او نمی‌‌‌داند به‌‌‌کدام یک از آدم‌‌‌های آن‌‌‌جا می‌‌‌تواند اعتماد کند. او برای نجات جان دخترک دست‌‌‌به‌‌‌کار می‌‌‌شود غافل از این‌‌‌که ماجرا چیزی فراتر از یک آدم‌‌‌ربایی است و او در دل گروهی از آدم‌‌‌های عجیب گیر افتاده است... (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

«گریزی نیست» کمابیش یکی از محصولات به‌‌‌روز سینمای جهان است که به‌‌‌ خاطر داستان پرالتهاب، پایان شگفت‌‌‌انگیز و غیرقابل حدس و همین‌‌‌طور کنکاش جالبش در رفتار و ذهنیات آدم‌‌‌های بد داستان مورد توجه قرار گرفت. فیلمی که لوکیشن و بازیگران محدودی دارد، در آن خبری از تعقیب و گریز و انفجار نیست اما همه‌‌‌چیز را به‌‌‌خوبی روی دوش یک داستان پرکشش و با جزئیات دقیق قرار داده که به زیبایی مخاطب را از یک زمانی به‌‌‌ بعد غافلگیر می‌‌‌کند. پس اگر به سینمای معمایی و جنایی علاقه دارید این فیلم پیشنهاد خوبی است. به‌‌‌خصوص این‌‌‌که دوبله فارسی دارد و نسخه ممیزی شده‌‌‌اش هم هیچ تفاوت محسوسی با نسخه اصلی ندارد. به‌‌‌لینک زیر بروید و از تماشای فیلم لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar