برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیری: جام حذفی را به هیچ تیمی تعارف نمی‌کنیم

منبع
فارس
بروزرسانی
شیری: جام حذفی را به هیچ تیمی تعارف نمی‌کنیم

فارس/ مدافع تيم پرسپوليس گفت: فکر مي‌کنم از حالا زود باشد که بخواهيم در خصوص جام حذفي حرف بزنيم اما مطمئناً جام حذفي را به هيچ تيمي تعارف نمي‌کنيم.
مهدي شيري درخصوص وضعيت پرسپوليس در فصلي که به انتهاي آن نزديک شده‌ايم گفت: خوشبختانه امسال فصل خوبي براي ما بود و توانستيم موفقيت‌هاي سال‌هاي قبل را تکرار کنيم. براي خود من هم سال خوبي بود. چند بازي تا پايان ليگ باقي مانده و قصد داريم همه امتيازات را بگيريم و با رکورد شکني فصل را به پايان برسانيم.
وي درباره اينکه هدف پرسپوليس بعد از قهرماني، شکستن رکوردهاي مختلف ليگ است افزود: به نظر من فکر کردن به شکستن رکورد، انگيزه ما را بيشتر مي‌کند. ما سعي کرديم بعد از اينکه به قهرماني رسيديم به فکر رکورد شکني باشيم. به نظرم مي‌توانيم اين مسئله را انجام دهيم.
مدافع پرسپوليس در خصوص برنامه‌هاي اين تيم براي جام حذفي اظهار داشت: صددرصد جام حذفي براي ما اهميت زيادي دارد و به آن فکر مي‌کنيم. البته تمرکزمان روي بازي‌هاي ليگ است چرا که فکر مي‌کنم از حالا زود باشد که بخواهيم در خصوص جام حذفي حرف بزنيم اما مطمئناً جام حذفي را به هيچ تيمي تعارف نمي‌کنيم. مي‌خواهيم امسال همانند فصل گذشته علاوه بر قهرماني ليگ، قهرمان جام حذفي هم بشويم.
شيري در مورد بازي با ذوب‌آهن که روز جمعه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: به هر حال ذوب‌آهن از تيم‌هاي قديمي و ريشه‌دار فوتبال اصفهان است که ما براي اين تيم احترام خاصي قائل هستيم اما از همه نظر امتياز اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد و تلاش مي‌کنيم با قدرت بازي را انجام دهيم تا سه امتياز را بگيريم.
وي در ادامه گفت و گو با رسانه رسمي باشگاه پرسپوليس درباره جشن قهرماني که قرار است بعد از بازي با ذوب‌آهن انجام شود و اين که چه حس و حالي براي بالاي سر بردن اين جام دارد ادامه داد: به هر حال اينکه شما بين اين همه بازيکن و اين همه تيم اين فرصت را داريد تا قهرمان شويد و جام را بالاي سر ببريد بسيار لذت بخش و مهم است. اميدوارم که دوباره اين مسئله در سال‌هاي آينده هم براي ما پيش بيايد هرچند که بزرگترين حسرت همه اعضاي تيم پرسپوليس اين است که هواداران در ورزشگاه نيستند و کنارمان نخواهند بود. اميدوارم مثل هميشه دعاي خير آنها پشت سر ما باشد تا بتوانيم نتايج خوبي بگيريم. تلاش مي‌کنيم تا يک جشن خوب براي پرسپوليس برگزار شود تا در خاطر همه بماند.

بازيکن شماره 17 پرسپوليس درباره اينکه آيا خودش براي اين جشن سوپرايزي دارد يا نه افزود: به اين مسئله فکر کردم اما فکر مي‌کنم بعد از بازي در اين باره مي‌توان حرف زد. البته با بچه‌هاي تيم حتماً هماهنگي انجام مي‌دهيم.
شيري در خصوص شوخي‌هايي که کمال کاميابي‌نيا با او در لايو اينستاگرام باشگاه پرسپوليس انجام داد تصريح کرد: کمال دوست قديمي و صميمي من است که از هم شناخت زيادي داريم. به هر حال او هميشه به من لطف دارد. من رابطه خيلي خوبي با بچه‌هاي تيم دارم و تا جايي که بتوانم آنها را شاد مي‌کنم. شادابي و نشاط براي هر تيمي خوب است و اين مسئله به همدلي ما کمک مي‌کند.
وي در پاسخ به اين سوال که زماني که به پرسپوليس آمدي فکر مي‌کردي بتواني چندين جام را بالاي سر ببري افزود: من با پرسپوليس چند جام گرفتم. به هر حال وقتي به تيمي مثل پرسپوليس که يک تيم بزرگ و حرفه‌اي است مي‌آييد اين شانس را داريد تا بتوانيد موفقيت‌هاي زيادي را جشن بگيريد. هر بازيکني که در اين شرايط به تيم حرفه‌اي و بزرگ مي‌رود مي‌تواند موفق باشد و من هم اين شانس را داشتم تا اين اتفاق برايم رخ بدهد. به هر حال تنها چيزي که براي يک ورزشکار پس از پايان دوران ورزشي‌اش مي‌ماند همين قهرماني‌هاست. خوشحالم که اين اتفاق براي من هم رخ داد و خدا را بابت اين مسائل شاکرم و اميدوارم اين روند همچنان ادامه دار باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره