برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم

ورزش 3/ بازيکن تيم ملي فوتسال ايران بنفيکا اميدوار است به موفقيت در ليگ برتر پرتغال و ليگ قهرمانان با تيم جديدش برسد.
باشگاه بنفيکا امروز اعلام کرد حسين طيبي، بازيکن ايراني سابق تيم غيرت قزاقستان را به خدمت گرفته و در فصل جديد او را در اختيار خواهد داشت.
حسين طيبي در گفت‌وگو با سايت باشگاه بنفيکا با اشاره به انتخاب اين تيم عنوان کرد: از پيوستن به بنفيکا بسيار خوشحال هستم. اين يک چالش بسيار جذاب براي من خواهد بود و خيلي اميدوار هستم تا با اين تيم به موفقيت برسم و مي‌دانم که بنفيکا افتخارات زيادي به دست آورده است.
او ادامه داد: وقتي شما در بنفيکا بازي مي‌کنيد، فقط به فکر پيروزي در هر مسابقه هستيد؛ همه بازيکنان به بنفيکا به‌عنوان يکي از باشگاه‌هاي بزرگ جهان احترام قائل هستند و اين تيم ريشته‌دار است و افتخارات زيادي دارد.
ستاره ايراني بنفيکا عنوان کرد: من چندين بار تجربه بازي مقابل بنفيکا را داشتم و کاملا شناخت دارم و متوجه شدم که اين باشگاه يکي از تيم‌هاي قدرتمند جهان است.
طيبي با بيان اينکه بنفيکا بيشتر از تمام تيم‌هاي پرتغالي در تمام جهان هوادار دارد، ابراز کرد: اخيرا پيام‌هاي محبت‌آميزي از تماشاگران بنفيکا دريافت کردم و بسيار مشتاق هستم تا در کنار آنها بازي کنم.
او عنوان کرد: تمام تلاش خود را براي موفقيت بنفيکا و ايجاد خاطرات خوب انجام مي‌دهم و مطمئن هستم که همچنان افتخارآفريني اين تيم را ادامه خواهيم داد، فصل جديدي از موفقيت‌ها را رقم مي‌زنيم و من هم براي چنين اتفاقي در بنفيکا هستم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره