برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تا روز آخر برای نام فولاد می‌جنگیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تا روز آخر برای نام فولاد می‌جنگیم

ايسنا/ سرمربي فولاد خوزستان گفت: تا روز آخر براي نام فولاد و استان خوزستان مي جنگيم تا بتوانيم بهترين نتايج را کسب کنيم.
جواد نکونام پس از برد تيمش مقابل نفت مسجدسليمان اظهار کرد:  ابتدا روز خبرنگار را به همه اهالي رساني تبريک مي گويم. مي دانستيم که تيم نفت سخت کوش و پر تلاش است و به شکلي فوتبال بازي مي کنند. مقابل اين شکل تيم ها بازي بسيار سخت است اما به هر حال تيممان خيلي خوب و با برنامه بازي کرد و توانستيم به گل برسيم. تيم حريف را مجبور کرديم که از نيمه اول وقتکشي کنند.
او ادامه داد: بعد از گل مي دانستيم با توجه به اين که نفت دو مهاجم قد بلند دارد، بازي مستقيم انجام خواهند داد، دو تعويض انجام داديم که هر کدامشان مي توانستند گل بزنند. امروز بعد ازگل اول مي توانستيم گل هاي دوم و سوم را خيلي راحت به ثمر برسانيم. هيچ موقعيتي به تيم حريف نداديم و توانستيم کنترل کنيم. بازي در اختيار ما بود تا توانستيم سه امتياز شيرين را کسب کنيم و به بازيکنان و هواداران مان تبريک مي گويم. از هواداران مان تشکر مي کنم که به هتل آمدند و به تيم ما روحيه دادند و ما را مجبور کردند تا روحيه و انگيزه بيشتري داشته باشيم.    
نکونام اضافه کرد: تا روز آخر براي نام فولاد و استان خوزستان مي جنگيم تا بتوانيم بهترين نتايج را کسب کنيم. روز اول اين را هم گفتيم که نه قولي مي دهيم و نه برنامه اي خواهيم داد که بگوييم قهرمان مي شويم. فقط گفتيم در تمام بازي ها زحمت مي کشيم و اکنون خداراشکر مي کنم که عملکردمان به شکلي بوده است که توانستند جايگاهي به دست بياورند که براي افتخار استان خوزستان است.
او در خصوص وضعيت پاتوسي گفت: هنوز متاسفانه شرايط خوبي ندارد اما در کل بازيکن خيلي خوب و با کيفيتي است. از نبودش داريم ضربه مي خوريم و اگر بود خيلي راحت تر بازي مي کرديم. عباس بوعذار و محمد قاسمي نژاد در شرايط بهتري هستند و علي رغم اين که با باشگاه قرارداد حرفه اي بسته و بازيکن حرفه اي است اما اضافه وزن دارد و شرايطش ايده آل نيست. متاسفانه نمي توانيم از او استفاده کنيم تا ببينيم در دو سه هفته آخر چه اتفاقي خواهد افتاد.
سرمربي فولاد خوزستان درباره استرس تيم نفت، وضعيت نامناسب و نخوابيدن بازيکنان اين تيم شب قبل از بازي گفت: ما وقتي بازيکنان مان را نگاه مي کنيم ميبينيم بازيکنان باتجربه زيادي داريم و قطعا استرس براي ما معنا ندارد. اين که آن ها درمورد تيم ما صحبت مي کنند کار درستي نيست و بهتر است به تيم خودشان برسند و به شرايط تيم خودشان رسيدگي کنند. درباره اين که در جاي گرم خوابيدند هم بايد بگويم ما هم در هتل پنج ستاره نبوديم و در هتل معمولي بوديم و اگر مشکلي بود ديروز بايد مي گفتند. ما امروز بازي را برديم و بايد به ما تبريک بگويند چرا که خيلي خوب بوديم چرا که با اختلاف بايد مي برديم. فوتبال بردو باخت دارد و چيزي که مي ماند صحبت هايي است که انجام مي شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره