logo

سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده ملی وجود دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده ملی وجود دارد

فارس/ وزير ورزش و جوانان گفت: با خصوصي شدن تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس چهره فوتبال ايران تغيير مثبتي مي کند.
به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطاني فر درباره آخرين وضعيت خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس گفت: مطابق برنامه بدون حتي يک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مديران و متخصصان سازمان خصوصي سازي و فرابورس دنبال مي‌کنم.
وزير ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهاي مختلف براي واگذاري استقلال و پرسپوليس توضيحاتي را ارايه و در ادامه افزود: براي خصوصي شدن استقلال و پرسپوليس اراده و تفاهم ملي وجود دارد و اين کار با شهامت، به دور از انتقادهاي خرده بينانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصي سازي در حال انجام است.
مسعود سلطاني فر با اشاره به ظرفيت‌هاي قابل توجه بخش خصوصي بيان کرد: اطمينان دارم با خصوصي شدن استقلال و پرسپوليس، چهره فوتبال ايران تغيير بزرگ و مثبتي خواهد کرد.
وزير ورزش و جوانان گفت: با واگذاري اين دو تيم ظرفيت‌هاي معطل مانده اقتصادي آنها شکوفا مي‌شود و هواداران عملا در اداره آنها سهيم مي‌شوند و نتايج درخشان آن را خواهند ديد.
سلطاني‌فر تاکيد کرد: اگر امروز به فکر خصوصي شدن استقلال و پرسپوليس نباشيم و براي اداره آنها تنها متکي به درآمدهاي محدود فعلي باشيم، مسلما در آينده گرفتاري‌هاي عميق تري پيدا مي‌کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره