برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نیمار 222 میلیون یورو؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیمار 222 میلیون یورو؟

ورزش 3/ بازيکن سابق اشتوتگارت و تيم ملي آلمان رونالدينيو را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال مي داند.
روبرتو هيلبرت توانست با اشتوتگارت يک بار فاتح بوندسليگا شود و در ليگ قهرمانان نيز دو بار برابر بارسلونا به ميدان رفت و با نتايج 2-0 و 3-1 شکست خورد اما همان دو بازي براي او تجربياتي گرانقيمت به همراه داشت. در آن تيم ژاوي، اينيستا، تيري آنري و مسي جوان هم حضور داشتند ولي هيليبرت شيفته رونالدينيو شد.
هيلبرت معتقد است اگر براي جذب نيمار 222 ميليون يورو هزينه شده، در صورتي که رونالدينيو الان فوتبال بازي مي کرد، بازيکني بي قيمت بود. نيمار سال 2017 با 222 ميليون يورو از بارسا راهي پي اس جي شد و هنوز گران قيمت ترين بازيکن فوتبال دنياست.
هيلبرت به وبسايت گل گفت:« رونالدينيو بهترين بازيکني است که برابرش به ميدان رفته ام و براي من او بهترين بازيکن تاريخ فوتبال است. او سريع بود و قدرتمند بازي مي کرد و هميشه هم شاد به نظر مي رسيد. بازي برابر بارسا دشوار بود و رونالدينيو کار را دشوارتر هم مي کرد.
حتي متوقف کردن او با خطا هم سخت بود. سعي کردم به او ضربه بزنم ولي نمي شد. او و فرانک ريبري بهترين هايي هستند که در آلمان برابرشان قرار گرفته ام. بازيکناني که با عشق و علاقه فوتبال بازي مي کردند و در زمين نبودند تا فقط وظيفه اي که به آنها محول شده بود را انجام دهند. رونالدو، مسي، نيمار و امباپه هم در زمين اينچنين هستند.»
هيلبرت ادامه داد:« معتقدم رونالدينيو و نيز رونالدو برزيلي اگر الان بازي مي کردند، گران ترين هاي دنيا بودند و در بازار قيمتي نمي شد براي شان تعيين کرد. اگر نيمار 222 ميليون يورو مي ارزد، پس رونالدينيو و رونالدو اصلا قيمت ندارند و جذب شان غيرممکن بود.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره